/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Afsløringens time..Hvem er HH
Fra : Heidi-Ho
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 10-12-09 20:09

Okay, okay, jeg indrømmer, jeg får en del private beskeder igennem Kandus besked system.
En del af disse spørgsmål går på;
Hvem er du.?
Hvor bor du.?
Kan du ikke skrive en tekst til vores lokale pensionistrevy. osv...osv...osv...

Nu vil jeg røbe hvem jeg er.............

Familien optog i sommers en lille privatvideofilm, som jeg nu vil offentliggøre.

http://www.youtube.com/watch?v=dtw3B3yQi1U&feature=related

(Hvis adressen ikke er aktiv, så kopiere den og sæt den i browseren)

Kærlig hilsen
Heidi-Ho

Jeg vil gerne frabede mig kommentarer fra brunstne mandfolk og ditto misundelige kvindfolk.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-12-09 20:31

FED( ) HUMOR

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-12-09 21:21

Bulgarien 2009 ???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-12-09 21:36

Fed humor - men jagt?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-12-09 21:37

det kunne det udemærket ha' været, min kære dabj.

Desværre løb jeg tør for flydende stegemargarine.......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-12-09 21:39

Kære bb1, i allerhøjeste grad jagt.
Hvis du anede hvor jeg blev jagtet på stranden......såeeee......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-12-09 21:47

Jeg tro sku` hellere jeg ville tage mig en svømme tur, men hvad smag og behag.
Meget snart skal jeg ligge i en hængekøje ved stranden i 30 graders varme, med en sød pige til at kubbe mig og til at hente drinks - det bliver dejligt, men jeg skal nok lade være med at jagte pigerne for tænk hvis jeg fangede en.........................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 22:26

Citat
Afsløringens time..Hvem er HH

???

Dén er nem: HH = His ..or Her ...Highness

..of course !

Jf. HM = Hans eller Hendes ..Majestæt ...eller?

Henrik Mortensen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 22:28

..og så indsættes YouTube altså 'normalt' således Heidi-Ho:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-12-09 22:32

Molokyle: Forklar FORKLAR til os ikke PC nørder........................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 22:46

Ka' du se lige over denne ----^---- pil ???

Klik... og så fremkommer noget álá :
Citat
[YOUTUBE][/YOUTUBE]

..i mellem:
Citat
[YOUTUBE]

ca. nogenlunde hér ... ;-)

[/YOUTUBE]

..insætter/skriver/kopierer du URL'en (Øeh.. linket?, http adressen?, DNS navnet?, IP nummeret?) på den YouTube side/klip/video ..du vil ha' vist hér på Kandu.dk

Eks. : http://www.youtube.com/watch?v=buq-p8vSCLQ

..bli'r til:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 22:50

..over denne pil?

SLUDDER ...
Det er selvfølgelig dér hvor du skriver din kommentar, at der findes et IKON for YouTube som du ka' klikke på ...således du får muligheden for, at indsætte dit link til YouTube siden ...med det klip du vil ha' vist.

Ik' or' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-12-09 23:05

Jeg vidste du var EXPERT tak for hjælpen. Nu vil jeg øve mig. Se engang: www.bb-jagt.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 23:20

UUeeehhhh hadada... dada..
La' nu' for Gud's skyld vær' med at stikke </MOLOKYLE> en http: adresse som ikke validerer korrekt:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.bb-jagt.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Dét ka' KUN gå galt ...!
Det anede mig... Sætter browseren i Quirksmode ..og hva' har vi?
Øv dig først ...hvis du vil imponere mig
http://www.hjemmesideskolen.dk/
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-12-09 00:09

Nej på det område vil jeg skam ikke imponere nogen og slet ikke dig:

Mit link virker skam når jeg selv klikker ind: www.bb-jagt.dk

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-12-09 13:19

Molekyle.....lad nu være med at spille smart.
Det link som bb1, henviser til virker ganske udemærket.
Samtidigt er det kort og præcist. Hvorimod dit er langt og og lidt smartass-agtigt

Med hensyn til at sætte en adresselinje ind som you tube......jamen jamen, molekyle, henvisningen står i øverste felt.!!!!! Tsk tsk....

Menæhhh, Molekyle, nu valgte jeg bare at sætte linket ind med adresselinjen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-09 09:53

bb1 og Heidi-Ho -> Jamen altså....

Jeg pointerer bare at man kan indsætte YouTube klip 'direkte' på kandu's sider og...

..at, hvis man vil promovere sig på nettet med en hjemmeside, bør man i mine øjne, som absolut minimun gøre sig den umage, at sørge for at hjemmesiden overholder de vedtagne webstandarder, som defineret af http://www.w3.org/

Præcis som hvis man færdes i trafikken, at man overholder færdselsreglerne. Faktisk mener jeg, at der skal en eller anden form for 'kørekort' eller licens/certificering til ..FØR man ska' ha' lov til at lægge sine 'ting' på nettet.

I trafikken får folk da heller ikke lov, at køre som det passer dem ..og da slet ikke i hjemmestrikkede køretøjer ..uden førerbevis.

Jeg forklejner på ingen måde selve INDHOLDET på: http://www.bb-jagt.dk/

( BEMÆRK iøvrigt at jeg angiver såvel http først, som backlash (/) til slut i link-angivelserne.

Hvorfor ...for at nedbringe serverbelastningen og 'negotiation' trafik af http header's ...til gavn for ALLE brugere af internettet. Folk tror at nettet bare er en resource man kan bruge løs af, uden omkostninger for andre end een selv. Dette kunne ikke være mere forkert, ...men dét er en helt anden diskussion, som jeg vil la' ligge for nu )

Go' Week-End til jer alle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-12-09 19:54

Molekyle....gør mig en tjeneste.
Kom dog ned på jorden igen........Taaaak.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-09 23:32

Heidi-Ho-> Consider it done:

SÅDAN ...?

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-12-09 17:18

annolæres fodi nu ved I vem jæ æ.......