/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Upload - hvor?
Fra : Ammitz
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 24-11-09 17:53

Kender I en side, hvor man kan oploade nogle store dokumenter på, - ca. 120 mb, - og som herefter kan trækkes ned af en modtager, som skal bruge dem andetsteds. Der er mange fotos på siderne, - så det hjælper ikke meget at pakke.
Ammitz

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-11-09 18:02

Kan man ikke tilmelde sig sådan noget online backup?

Som Keepit og hvad de nu hedder.

Ellers ingen ide her

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-09 18:11

har du setpå den der hedder storemail http://www.storemail.dk/

du skal være medlem, men kan derefter sende op til 100 mb på en gang, derefter kan du sende igen 100 mb måske du kan bruge det.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-11-09 18:35

Denne side kan du oprette dig gratis på og sende filer op til en 500MB. Bruger den selv. Du uploader til den emailadresse du vil sende til. Når filen/filerne er uploadet sendes en mail til den pågældende med et link til download. Og du får minsantens også en mail tilbage når modtageren har hentet filen. Maw 5 uploads om måneden i den gratis version

www.dropsend.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-11-09 00:43

MegaUpload du behøver ikke at oprette dig som bruger, klik på Avanceret og få mulighed for at modtageren får en mail med link til download:
http://www.megaupload.com/

Kommentar
Fra : jmtartan

Dato : 25-11-09 08:50

www.dropbox.com
denne side giver dig mere og mere plads nu flere venner du invitere:)

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 25-11-09 11:00

Til Bevi 54.
Kan ikke rigtig gennemskue om det koster noget at få lov at sende. Kan du svare mig på det.
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 25-11-09 11:02

Til Fijala!
Dette lyder også interessant, - men også her vil jeg bede dig fortælle mig, om det skal forstås sådan, at man kun har 5 forsøg pr. måned gratis, og at der herefter skal betales????
Jeg forstår ikke Engelsk, - sådan i større stil, - men jeg har fået denne opfattelse, er det korrekt????
Ammitz

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-11-09 11:10

Nej det koster ikke noget at benytte MegaUpload, der er en ventetid på 45 sekunder før download begynder, som gratis medlem er der 25 sekunder, det er for dem som henter at der ventetid

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 26-11-09 11:55

Tak for svaret bevi54.

Det blev denne danske udgave jeg fandt ud af at bruge.

Ammitz