/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor langt tilbage kan jeg se?
Fra : Kastop
Vist : 676 gange
40 point
Dato : 22-11-09 23:44

Jeg har haft en profil for rigtig mange år siden herinde. Jeg kan ikke huske navnet eller den email jeg brugte.
Har faktisk haft et par stykker, jeg fandt en fra starten af 2005, men er sikker på at jeg har nogle der er meget ældre.

Hvornår startede kandu og hvor langt tilbage kan jeg finde spørgsmål?

Syntes ikke jeg finder noget fra før 2005 nemlig.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-11-09 23:51

Jeg har da lige fundet en bruger fra 2003:
http://www.kandu.dk/finduser.aspx?ss=nordsted

Vh

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-09 23:57
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:03

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=29755 Denne er osse halvgammel - 26 juli 2002 - men er smidt ud som det kan ses

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-11-09 00:12

Synd i kom igang så sent.
Drengerøve
Gambrinus

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:13

Pudsigt nok, så er Kandu.dk profilen angiveligt oprettet d. 14 nov. 2000, men teamets første indlæg som er et tip er fra 9 sept. 2002 http://www.kandu.dk/Tip2042.aspx - næsten 2 år fra oprettelse til første indlæg LOOL...... Ja meget kan man sige om dette team, men de overrender ikke deres eget site

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-11-09 00:19
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-11-09 00:34

Her et ældre spørgsmål og tip

http://kandu.dk/spg15.aspx

http://kandu.dk/Tip18.aspx

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:34

He He Det er jo selveste ejeren af Kandu...hvis altså det stadig er ham...dagen før teamet logger ind første gang

Kommentar
Fra : Kastop

Dato : 23-11-09 00:36

Jeg fandt en måde at finde mig selv på.
Man vælger bare alfabetisk og går så langt tilbage som man kan i bessvarede spørgsmål. Så er der en klokke der ringer når jeg ser mit navn. Jeg fanst faktisk mere end 4 gamle prifiler. Den ældste er indtil videre fra august 2003

Men det er ikke alle kategorier der går helt tilbage til år 2000 eller 2001, så det er lidt besværligt at finde ud af hvilke af dem det er, da man skal bladre gennem mange side før man ender ved første indlæg.

Kandu.dk går selvfølgelig helt tilbage til 2000. Men der har jeg ikke spurgt om noget dog

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:40

Ahhh Bent. De er altså ikke ældre end den fra Teamet http://www.kandu.dk/Tip2042.aspx - Pawel er bare oprettet, men har ingen tråd. Han skriver pudsigt nok i sin profil:

Citat
"ka' bare det gylle ! Og mere til !!
Kode
bla bla

Men det skulle jo vise sig, ikke at være helt sandt LOOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-11-09 00:44

Citat
hvor langt tilbage kan jeg finde spørgsmål
mine link er i forhold til hvad der spørges om.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:44

Citat
Kandu.dk går selvfølgelig helt tilbage til 2000. Men der har jeg ikke spurgt om noget dog

Citat
Hvornår startede kandu og hvor langt tilbage kan jeg finde spørgsmål?

Var det ikke det du spurgte om?????

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:49

Nå jeg tror jeg smutter. Min intuition sir mig, at denne "Kastop" er en fakeprofil. Ret ny og med det flatterende nicknavn...Kastop.....den lugter. Hvad synes du Bent??? Er jeg helt gal på den??
Disse profiler begynder at være ret så kedelige

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:50

En gammel kending...jeg synes jeg genkender stavningen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-11-09 00:51

når nu vi taler om det første, her er det ældste stadig eksisterende spørgsmål
http://kandu.dk/spg3.aspx

og bentjuul har jo allerede linket til ældste stadig eksisterende tip

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:53

LOOOL Hold da op...Den er godt nok gammel og selveste chefen svarer

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 00:57

Kommentar
Fra : Kastop

Dato : 23-11-09 00:59

Krumme:

"Kandu.dk går selvfølgelig helt tilbage til 2000. Men der har jeg ikke spurgt om noget dog"

Ehhh jeg mente blot at jeg ikke havde stillet et spørgsmål dengang i år 2000 i den kategori, så jeg kunne ikke finde en gammel profil.

Så jo det var da det jeg spurgte om

Men hvad mener i med en fake profil? jeg started jo med at skrive at jeg har haft flere profiler, så hvorfor skulle dette lige være en fake profil?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-09 01:15

Du er undskyldt hvis du ikke har været her længe, her på forummet er der en hr. mange profilsen som spøger og alle bliver lidt paranoide, denne profil eller rettere mange profiler på en gang begynder ret uskyldig og ender med at spamme hele siden med intetsigende spørgsmål og tip, Kandu blacklister en15-25 stykker ad gangen men kan ikke holde kalorius ude, senest i sidste uge blev der ryddet lidt op, men bæstet er her igen med mindst 3 kendte profiler

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 23-11-09 01:17

Jeg havde en profil herinde i 2002 tror jeg, men kan hverken huske mit profilnavn, password eller e-mail fra den gang.
Jeg har muligvis alzheimer light, for det sker nærmest for mig alle de steder jeg opretter mig, at jeg må oprette mig påny hvis der går mere end 3 dage mellem at jeg logger mig ind.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 02:01

Du spurgte:
Citat
Hvornår startede kandu

Citat
og hvor langt tilbage kan jeg finde spørgsmål?

Hvad du ellers skriver, forstår jeg ikke helt, da dit sprog ikke er klart forståeligt, men du nævner ikke i dit første indlæg noget om, at det er dine egne spørgsmål du mener.

Hmmm synes allerede denne tråd begynder at ligne det sædvanlige, og hvis ikke du ved hvad en fakeprofil er, vil jeg lade det være. Jeg fristes dog til at tro, at du spiller dum. Man skal ikke have været mange minutter på Kandu før man kender dette begreb. Skulle jeg tage fejl, så beklager jeg, men Kandu er fyldt med disse fakeprofiler, som starter fuldkommen som du gør - Og jeg er PISHAMRENDE træt af dem

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 02:04

Citat
Jeg har muligvis alzheimer light, for det sker nærmest for mig alle de steder jeg opretter mig, at jeg må oprette mig påny hvis der går mere end 3 dage mellem at jeg logger mig ind

Hvis dette er tilfældet, er det ikke ulejligheden værd at hjælpe dig, da det jo så starter forfra om 3 dage, og du har alligevel ikke gavn af den hjælp du får.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-09 02:09

Hej JoyLip.

Long time no see LOOOl Jeg kunne sgu ikke huske at det var dig. Nå men det var det altså...Går det godt??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 02:11

Hov...må hellere bruge samme profil hele tiden, så der ikke blir forvirring LOOOL

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 23-11-09 02:33

Hej Klumme.

Der kan gå længe mellem mine logins her på kandu, men dig glemmer jeg aldrig nogensinde, og sender dig ofte en varm tanke for din enorme hjælpsomhed da jeg var i store vanskeligheder. http://www.kandu.dk/Spg127142.aspx

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 03:00

HE HE ...Det var bare dejligt, at jeg kunne hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 03:02

Går det godt med studierne?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-11-09 08:33
Godkendelse af svar
Fra : Kastop

Dato : 23-11-09 09:36

Ja det var lidt råddent formuleret. Jeg havde også kun sovet 1½ time

Jeg gætter på at en fake profil er en der kun kommer her for at lave rav i den, eller en fast bruger der opretter en ekstra profil fordi de ikke kan stå inde for deres holdninger hele tiden.

Ellers er jeg ikke med på hvad en fake profil er.

Jeg er ingen af delene, jeg opretter mig engang imellem, når jeg har noget at spørge om.
kan jeg huske den gamle profil, så bruger jeg selvfølgelig den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-09 13:34

Selv tak - som du er inde på, så skulle du have specificeret lidt mere, hvad du ville tilbage til

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 23-11-09 18:14

Citat
mindst 3 kendte profiler

De blev oprettet samme dag + 579 andre de efterfølgende dage = ekstra reklamekroner til kandu.dk, som naturligvis må være henrykte...