/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kæmpeidiot
Fra : brorteil
Vist : 623 gange
10 point
Dato : 21-11-09 12:55

Citat
Mit håb er jo at der sidder en eller anden der ude, der synes at det kunne være sjvot at lave sådan et program, måske endda som shareware. Det er ikke fordi jeg ikke vil betale, men da de spil jeg laver bliver lagt ud på nettet til fri download, og det kun er en hobby for mig, er jeg ikke meget for at skulle betale en prof. nogle tusinde kroner.

En der tror folk arbejder gratis.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 21-11-09 12:59

Jeg skal love for at du præsenterer dig med en mægtig overskrift!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-11-09 13:04

ja

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-11-09 13:08
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 13:13

Hvem er mon kæmpeidioten - du behøver jo ikke svare og han må da stille de spørgsmål han vil...

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 21-11-09 13:19

det kan sku da godt være der var en der ville det samme, og så "arbejder" man sammen osv. Det nu dig der er idioten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 13:27

Mon ikke du er en af de mindre oplyste personer, der findes virkelig mange som koder gratis programmer, måske en Kandu bruger også, hvordan ville du finde programmører hvis ikke du spurgte? Så hvad med at undersøge "markedet" før du kommer med en sådan beskyldning

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-11-09 13:31

hvorfor det ?
Jeg kender typen der skal ha og ikke give.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 13:35

Citat
Jeg kender typen der skal ha og ikke give.
ikke forstået jeg har ikke selv evnen til at kode programmer, men jeg kan oversætte fra engelsk til dansk og gør det gratis til gratis programmer Linux verdenen (som sikkert er ukendt for dig) bygger på gratis frivillighed

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-11-09 13:35

kender du til foreningslivet i DK, der er vist mange der giver, og ikke får penge

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 21-11-09 13:38

hvordan tror du egentlig f.eks. UBUNTU er blevet til-- selv om den ikke er velset hos Windows brugere der jo når de bruger deres styresystem også skal ud ´for at købe antivirus o.m.a. hvert år og så videre
ja man skal høre meget før tastaturet går død

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 13:41

Godt nok har jeg hørt om princippet at der ikke findes dumme spørgsmål, men det her "spørgsmål" læner sig en del op af kategorien Dumme spørgsmål, eller måske en dum spørger

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 13:53

Her kan hentes gratis spil http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=gratisspil&meta=&aq=0&oq=gratis

og her kan hentes gratis software http://www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+software&meta=&aq=0&oq=gratis+so

så nogle er der, der arbejder gratis God fornøjelse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 13:57

Der er så lige den hage ved gratis programmer, at nogle har "sponsorer" som bliver installeret på computeren samtidig med programmet, det gælder om at være vågen og se sig for (gerne spørge andre først) når de gratis muligheder benyttes

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-11-09 14:13

ja en flok nærigrøve der ikke gir igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-09 14:25

Spørgeren laver gratis spil til download som hobby, hvorfor skal han til at betale for programmer til de spil?

Du mener at han skal betale for at andre kan bruge hans spil gratis. Hvad med at du så gav et bidrag.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 14:34

Citat
ja en flok nærigrøve der ikke gir igen
Hvad yder du egentlig med her på sitet udover ukvemsord det er ikke meget

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-11-09 14:35

Tror sq Brorteil VIL være negativ?

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 21-11-09 18:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål