/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fjerne URL i explorer 7
Fra : lougen
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 29-10-09 22:28

Jeg har en URL i min browser som jeg ikke kan fjerne. Den staar der uanset hvad jeg goer. Jeg har proevet Adware, spybot vaeret i regdatabasen, men lige lidt hjaelper det, den staar der stadig. Er der nogen som har et godt raad?

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 29-10-09 22:59

HAr du prøvet at først og fremest at genstarte browseren! dernæst kan du gå ind i instillinger og se hva dit starthjemmedside hedder og redigere det der!..

Mvh.

Mads

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-09 23:10

Hvis det er startsiden du vil ændre:
Funktionr (oppe til højre) > internet indstillinger > her kan du rette eller "brug aktuel side"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-10-09 01:00

Hvis det er en side du har været på og som så bliver foreslået neden under adresse linjen, hver gang du begynder at skrive www så er det historikken og cookies du skal slette, og er siden i Foretrukne så skal du også slette den der før det virker, se her hvad Microsoft skriver: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Delete-webpage-history

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-10-09 01:02
Kommentar
Fra : lougen

Dato : 30-10-09 08:34

Problemet loest. Jeg opgraderede til Explorer8, og det fjernede alt uoensket. Ovenstaaende havde vaeret proevet, samt alt jeg kunne laese paa nettet, men intet hjalp. Tak for besvarelserne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-09 13:01

Så bli'r det nemmere nu du har 8'eren, der kan du i rullepanelet holde musen på en URL,
så kommer der et rødt kryds ude til højre, klik på det og væk er URL

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-10-09 15:05

brug en browser som gør som du vil. for eksempel opera eller firefox