/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
online plakat-shop?
Fra : majbritt05
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 20-04-03 22:40

Findes der en online plakatshop, hvor man kan bestille plakater og få dem tilsendt?
Jeg har fundet nogle sider, hvor de viser en masse forskellige plakater, men dem kan man desværre ikke bestille.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 20-04-03 22:54

ja det gør der da og du søger bare efter ordet
posters eller poster
så vælter det frem
feks. http://www.dk-finder.dk/posterstore.htm

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-04-03 23:58

Nu skriver du jo ikke liiige hvilke typer plakater du søger efter - men Totalposter
( www.totalposter.com ) har en masse fede plakater, men er det musik, bands du søger er det ikke lige stedet - men det må du jo så nærmere specificere.

God Påske til dig

fra Fnoller

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 24-04-03 13:35

findes der ingen danske? Og nej det er ikke musikbands jeg leder efter

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 50 point
Dato : 24-04-03 14:06

Har du prøvet at søge lidt efter noget på www.google.com f.eks ???

her er et link - og lad mig sige med det samme jeg har IKKE tjekket nogen af dem, men en hurtig "overgang" afslørede da at nogen af dem er med OnLine salg - http://www.iic.dk/gallerier.html

Nu er resten så op til dig - rigtig god fornøjelse.....

Hilsen Karina

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 26-05-03 09:37

Tak for svaret Fnollerpige.