/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Explorer
Fra : abra
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 18-10-09 12:01

Jeg har fået nogle problemer med internet explorer, når jeg vil på nettet så åbner den Hotmail messenger 2 gange + bing, hvordan får jeg slettet den ene???

Ligeledes er jeg p....træt af at min skærm efterhånden er fyldt ½ op med søgefunktioner, feeds, og andet jeg aldrig har bedt om, på favoritter ligger 16 forskellige MSN titler, alt det er irriterende.

Jeg bruger Google search i min øverste linie, linie 2 er: filer, rediger, vis o.s.v. men så dukker Google søg igen op som linie 3 det er sådan set o.k. for der er forskelligt jeg ind imellem bruger,
linie 4 er AVG med Yahoo som søger og så total protection som det eneste på den derpå linie 5 som oprettede sig da jeg hentede nogle sjove animerede Smilings, den hedder Sweet IM Home, dernæst er det linie 6 med Favoritter og lige nu en stribe MSN Tophistorier, MSN Video, MSN SPIL, MSN Mand o.s.v.
linie 7 er så endelig linien med hvad jeg har åbent af netadresser og Startside, Feeds, Læs Post, Udskriv o.s.v.
Der er selvfølgelig noget jeg godt vil beholde f. eks. Smileyer og vil gerne vide om det er muligt at lægge nogle ting sammen på en enkelt linie?

med venlig hilsen
Arne Brandt

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-10-09 12:06

Hvis du højreklikker på din væktøjslinie, fremkommer der en menu hvor du kan vælge hvilke linier du ønsker at se...

Kommentar
Fra : abra

Dato : 18-10-09 12:18

Fint nok, men så sletter jeg jo også det jeg egentlig godt vil bruge, jeg synes ikke jeg er helt tilfreds med svaret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-09 12:25

Det bliver du ret nødt til at være....

Du kan IKKE flytte ting fra andre toolbarer til den du vil have....

Nogle af dem kører dog med fælleskommandoer men der må du kigge i den enkelte toolbar om kommandoerne også findes i en anden...

Google 2 gange er unødvændigt - og søgefunktionen kan lægges i forlængelse af din adresselinie..

Endelig er der den mulighed at mange toolbarer kan lægges/trækkes i forlængelse af hinanden så du har 2-3 på hver linie...

Kommentar
Fra : ammatøren

Dato : 18-10-09 14:54

du kan gøre som følgen tast på vis - derefter til værktøjslinjer hvor du fjerner haket
ud fo du ikke skal bruge, der efter låser du værktøjslinjerne

mvh. ammatøer

Kommentar
Fra : slynglen

Dato : 19-10-09 13:34

for mig lyder det mere som om at du skal en tur rundt om et af diss foraer for at for tjekket maskinen for snavs... www.malwarecheck.dk og/eller www.spywarefri.dk