/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Våben hjemmeside
Fra : Peowdiedk
Vist : 832 gange
67 point
Dato : 16-09-09 18:10

Jeg var engang inde på en ikke-dansk hjemmeside, formentlig amerikansk - en internet våben shop. Man kunne købe alt fra sværd skjult som stokke, mini nøglerings knive og små nøgleringspistoler (ægte). Der var selvfølgeligt alt andet fra jagtknive til kasteknive hvis jeg ikke husker for meget forkert. Mit problem er, at jeg skal bruge den hjemmeside igen, har ikke været på den i nogen år og min hukommelse er til grin. Så har selvfølgelig glemt den. Nogen der kender en hjemmeside der minder om overstående, kan jo være en derude har linket?=)

-Jonas

Ved spørgsmålet ikke er meget værd da jeg søger én specifik hjemmeside blandt en helvedes masse, men har ikke mere end 67 point >.<...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-09 18:20

Citat
Mit problem er, at jeg skal bruge den hjemmeside igen

Til HVAD ?????

Den slags må du alligevel ikke importere til DK....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-09 18:59

Om du så havde fler tusinde point................................. tænk dig lidt om.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-09-09 19:02

Citat
min hukommelse er til grin.

Mon ikke det er hele din person der er til grin.
Perker-terrorist-lærling???? Det tror jeg ikke dine hjerneceller kan klare.
Selvom jeg mener det kræver en meget middelmådig Intelligens. Tumpe.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : svinninge

Dato : 17-09-09 13:12

du må der være meget D for at købe våben find dig i stedet et arbejder:)

Kommentar
Fra : Peowdiedk

Dato : 24-09-09 13:26

Citat
Til HVAD ?????

Den slags må du alligevel ikke importere til DK....

Privat samling.. Og om man ikke må eller ej, så er det jo så simpelt at grænsen til Danmark er så dårlig forbeholdt, at du kan smugle en atom bombe igennem hvis du eventuelt skulle være god nok. Men igen, hvorfor skulle man dog det? >.<....

Citat
Om du så havde fler tusinde point................................. tænk dig lidt om.

Mon ikke jeg har mine grunde, og det er gennemtænkt?

Citat
Mon ikke det er hele din person der er til grin.
Perker-terrorist-lærling???? Det tror jeg ikke dine hjerneceller kan klare.
Selvom jeg mener det kræver en meget middelmådig Intelligens. Tumpe.

Skøn humor, rigtig originalt. Fordi man søger våben til en privat samling, skal man absorlut kaldes PERKER? TERRORIST? oO. Så lad mig gøre en ting klart. Jeg er anti-islamist! Jeg er imod terror og perkere er hate object! Skal bruge de våben til en privat samling, ikke noget absurt terror fis!

Annuller spørgsmålet
Fra : Peowdiedk

Dato : 24-09-09 13:30

Kan ikke bruge sjovheder til noget så lukker den her. Kunne dog lade den blive så I kunne spilde jeres tid, men det er spild af min tid.