/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Er der noget der hedder???
Fra : severino
Vist : 1071 gange
100 point
Dato : 15-08-09 17:23

Er der noget der hedder et KANDUTRÆF????
Jeg har været med i flere forskellige fora, hvor man så arrangerede et træf, så man kunne mødes i f.eks. en lang week-end, med hygge og gode erfarringer.

I mine første computerår, var jeg med til flere computertræf, hvor vi om dagen, udvekslede forskellige former for erfarring m.m. - Om aftenen gik det over i råhygge med god mad og modulationsvædske.

Jeg er sikker på, at der er mange der kunne få en masse ud af det, ud over en god råhygge.

Dette er kun en spire der kan vokse sig til noget stort, og kan blive rigtigt sjovt.
Vi kunne jo så invitere nogle af de klovne der også er her inde, de kan da altid stå for underholdningen om aftenen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-09 17:36

Er der noget der hedder et KANDUTRÆF????

Der har da været flere "kandutræf"

Oprettet af den/de bruger/brugere som havde lyst til det.

Så du kan jo tage initiativet og se om det giver pote

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 15-08-09 17:37

Du kan da bare arrangere det Sætte en lille hjemmeside op med det, til info :)

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 110 point
Dato : 15-08-09 17:39

Ja, og VI havde det ihvertfald hyggeligt/skægt!

Nogle af gutterne har mødtes til et Computer arrangement - endda flere gange.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-08-09 18:29

Nu fremgår det ikke om ANS har deltaget i et sådan arrangement. Men moster har åbentbart prøvet det. Så jeg kunne da godt lide at høre mere om hvordan og hvor m.m.

Jeg har selv nogle forstillinger om et sådant arrangement, men jeg kan godt se at det kan blive omfangsrigt.

Så fortæl fortæl!!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-09 19:13

Jeg har været til Kandu-træf i Valbyhallen og i City 2 - begge i forbindelse med udstilling.
Den ene gang var vi 4 stk. og den anden gang var vi 3 stk.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-08-09 19:19

Jamen det var da en ordentlig flok!
Den gang jeg var til træf i 80'erne, der var vil et sted mellem 20 og 30 hver gang, de 4 gange vi havde det. Det var med overnatning for dem der ville dette. Fra fredag til søndag. Men ud af ca 1000 medlemmer på landsplan, var det kun en lille hård kerne.
I de tilfælde måtte vi finde steder, hvor der også var plads til overnatning.
Men hyggeligt varde da.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-08-09 19:20

Ja for devsen. Og en sølle stakkel, der nu har forladt kandu, opfordrede faktisk til en kandu-komsammen, dog uden større succes. Men tidligere træf har skam været foreviget på nettet. Men riste-sølvpapir liggende fremme og det hele. Har ikke, og vil ikke deltage i den slags. Helt åbenlyst er du med navn og adresse ude over det hele. Og desværre er kandu befængt med medlemmer uden netetik, samt et antal regulære psykopater.

Men derudover er vi da mange der efter udveksling af dvs SOL.DK mails mv. kommunikerer internt, hjælper hinanden og udveksler dimser osv. Har da hjulpet kandu'er med dimser og skaffet dele og rådgivning samt teknisk bistand. Har selv fået en stak cd'er med noget program-noget.

Men en komsammen ville jeg være bekymret for. Er bekymret for nogle brugere og hvad de vil bruge viden om din identitet til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-09 19:35

Citat
severino

Dato : 15-08-09 18:29

--------------------------------------------------------------------------------
Nu fremgår det ikke om ANS har deltaget i et sådan arrangement.

Det har jeg ..... og det blev 2 fluer med et smæk ..... første og sidste gang.

Citat
Er bekymret for nogle brugere og hvad de vil bruge viden om din identitet til.

Det kan jeg så skrive under på, den bliver misbrugt af bruger/brugere, der vil i centrum med den viden, som den pågældende nu har opnået

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-09 19:43

- jeg kunne godt tænke mig at møde VespaSvinet, hånd i hånd med vic2000 - det blev også 2 fluer med et smæk...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-08-09 19:51

Ja ja Stouenberg, når bare det ikke bliver 2 smæk på en flue; det er voldtægt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-09 20:10

Jeg vil da hjertens gerne afsløre, at det er undertegnede der hentydes til i ans' og 3773's kommentarer og disse to festfyrværkerier af humørdræbere må for min skyld gerne bli' hjemme.

Joehh.. vi har ganske rigtigt været forsamlet fra nær og fjern til hyggelige kandu-komsam'ner under dybe intellektuelle samtaler, ditto spil (= Trivial Persuit ; Drengene mod Pigerne), Computermesse, Bazar, kaffebord, grill-arrangement, båltaler, gedigen rødvinsdruk, strandpromenering ..og selvfølgelig masser af ondsindet bagvaskelse af de kandu'er som ikke var til stede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-09 20:21

severino -> Når det kommer til udveksling af computer erfaring, så lader dette sig nemt gennemføre i cyberspace på træfpunktet: http://www.cando.dk/

Det er indtagelsen af DIN rødvin, som i den forbindelse ..er den største nød at knække

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-08-09 20:43

Jeg kan godt se, at når der ikke er tale om en egentlig forening, så vil der naturligvis være en risiko for mange "vådeskud" og andre "forbiere". Så jeg må nok konkludere, tiltrods for vi skriver 2009, stadig ikke er voksne nok til et ellers så velment arrangement.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-09 21:53

Ja Severino - og det er vel lidt trist.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-09 22:26

Citat
severino

Dato : 15-08-09 20:43

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg kan godt se, at når der ikke er tale om en egentlig forening, så vil der naturligvis være en risiko for mange "vådeskud" og andre "forbiere". Så jeg må nok konkludere, tiltrods for vi skriver 2009, stadig ikke er voksne nok til et ellers så velment arrangement.

Citat
molokyle

Dato : 15-08-09 20:10

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil da hjertens gerne afsløre, at det er undertegnede der hentydes til i ans'

Læg lige mærke til at jeg ikke nævnte navn/navne, men nu har molo jo selv afsløret, at han er den bruger, som jeg ikke stoler på. Han ønsker kun at fremhæve sig selv for at komme i centrum.
Og jeg skal da ikke bare skrive en "bruger" ..... nææææ der skal navn på ofr ikke at blive glemt

Han kan ikke holde sin kæft om den viden han får, men som ikke står skrevet her på kandu.

Så Eyvind

Citat
Eyvind

Dato : 15-08-09 21:53

--------------------------------------------------------------------------------
Ja Severino - og det er vel lidt trist

Det vil jeg give dig ret i.

Pas på med hvem du er fortrolig, det er ikke alle der har en grænse for hvad der må/skal skrives og det der ikke må/skal skrives.

Molo er en af dem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-09 22:31

"ikke er voksne nok" . Som jeg ser det, er det da kun gået ned ad bakken med moral, etik, respekt osv. gennem årene.

Mangen en tumpe har gennem årene fået molestreret disse og andre værdier.

I dag kan man ikke stole på nogen, og da slet ikke, hvis det gælder den store afgud, penge.

Nu brokker de så sig over, at de mangler værdier....."Du godeste, skal man også selv tage ansvar...?
"

Så der skal en kovending til for at folk selv tager ansvar, og opfører sig som voksne

Vi var 7, og det var bare skægt.

Hvis selskabet er helt godnat i forhold til ens normer mv, kan man jo tage hjem igen.

Det ville jeg gøre, især hvis det udelukkende stod på druk og/eller stoffer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-08-09 23:14

Det ligner mere og mere en dårlig ide, som jeg ser det, ok nogen har mødtes og haft det sjovt, men helt ærlig vi er en broget flok fra alle egne af landet, og med vidt forskellige interesser, herinde er vi kendt under et profilnavn, men hvis har vi mødtes så er man ikke lige pludselig ikke anonym mere, så nej jeg ville ikke deltage

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-09 07:25

Det havde jo nok været mere positivt over for Severino at dem der ville med kom på banen.
Dem der ikke vil med - kommer jo ikke alligevel.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-09 08:07

o.v.n. -> Rolig nu. Du har intet at frygte. Der males 'fanden på vægen':

Min 'store brøde' i forhold til ans er IKKE, at jeg har lækket oplysninger om navn, adresse eller andre personlige oplysninger, hverken hér på kandu.dk eller i IRL. Blot at jeg rundsendte en e-mail om kandu login problemer til de jeg havde e-mail adresse på. Uheldigvis fik jeg indsat brugernes e-mail adresserne i CC feltet i stedet for BCC feltet da jeg sendte mailen (..for over 1½ år siden !!!).

Dette har jeg gentagne gange behørigt undskyldt. Det var en 'hovsa' fejl fra min side og ikke i ond mening. Hverken forklaring eller undskyldning blev imidlertid godtaget af ans, som stadig mavesur fremturer med beklagelser i tide og utide over min påståede illoyalitet og anløbne karakter.

Vor herpes bevare os...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-08-09 08:15

Nu ved vi, at o.v.n ikke vil med. Man kan så spørge indtil, hvorfor han reelt ikke vil det, måske er det hans ???
Nu er det også sådan at der vil komme færre end der er profiler herinde, med mindre at de slæber hele den pukkelryggede familie med, som repressentant for de andre dobbelt profiler
Man kan jo også spekulere på, hvorfor der ikke er flere, som har et reelt billed på deres profil

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-09 11:19

Man kan da mødes et neutralt sted.

Hvad er det, I er så bange for?

Ligger nøglen til pengeskabet frit fremme?

Endnu en ting, der har sneget sig ind pga mediernes endeløse strøm af ulykker og plattenslageri.

Det er skie ærgerligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-09 11:45

Profilbillede?

Du kan da få en større samling af vellignende foto's hér:

1.) http://www.cssboxing.com/temp/portray/henrik.jpeg
2.) http://www.cssboxing.com/temp/portray/Molo.jpg
3.) http://www.cssboxing.com/temp/portray/Molokyle.jpg
4.) http://www.cssboxing.com/temp/portray/right_now.jpg

Ved man så, hvem jeg er?

Nøeh... Tjoeh.. Hmm.... Ja... Nej... Måske... ...oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-09 12:01

..og da det for længst er 'offentliggjort' ..så tillader jeg mig her severino, at vise en lille-bitte billede-serie fra et af de tidligere 'KANDU-træf':

http://www.cssboxing.com/temp/rejsegalleri/rejse.html

Rimelig (U-)hyggeligt du ..!

Div. 'Træf' har til din ..og andres? ..oplysning fundet sted et sted i midtvest-jylland og ..Somewhere i nord-sjælland

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-09 12:05

severino ->

Ps. De såkaldte; ka' du 'micro-træf' ..er gennemført i stor uorden på ...Ama'r

Pps. Der er kun 80 meter til den lokale Skadestue

Ppps. ..og omkring 40 meter til nærmeste 'vandhul' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-09 12:14

Correctione Gigante:

..i midt-ØST-jylland ...for dælen da os... National Geografi er vist ik' liiige min stærke side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-08-09 13:05

Det kunne da være sjovt at mødes.

hawaii7

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 16-08-09 16:27

Ja vi må få stablet et formidabelt træf på benene.
Helst før det bliver for koldt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-09 16:55

Og hvem blev så spist af den kødædende plante.

Kommentar
Fra : hejduder

Dato : 16-08-09 17:57

For sjov har jeg klikket lidt rundt på forskellige profilers - skriv til xxx -, rigtigt mange af jer har lukket for postkassen, hvad er dog det for noget fis, hvad flæber I over ? - tag dog og luk op for hinanden, og del mail adresser med hinanden, de kan da stadig laves anonymt tror jeg nok. Mennesker har da brug for at tale /skrive sammen. At man ikke ønsker at skrive /sige alt i et åbent fora uden slettetast kan vel ikke undre nogen. Men mennesker har da brug for mennesker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-09 18:07

Ind i mellem er det nødvendigt, at lukke for den private henvendelsesmulighed.
Hvis nogen føler sig stødt, kan jeg lige sige, at der ikke er nogen favoritbrugere, så når der lukkes er det for alle.

Ps. Men jeg havde da glemt, at den var lukket.

Kommentar
Fra : hejduder

Dato : 16-08-09 18:55

Sesam, Sesam

Det kunne da være, at det var noget godt man ville hinanden. Men at skulle gøre sig fortjent til at skrive til nogen er mig en anelse for koket og fimset. Hvis det blever misbrugt ville jeg da først og fremmest brokke mig.

Hvis man bytter mails med hinanden, og alle gjorde det, som er lavet anonymt, er der da den bedste mulighed for at udelukke enkeltvis efter fortjeneste (evt. ved at sætte hinanden som spam). Der har da også været røster fremme om at stedet er ved at lukke, så ville det da være ærgerligt, hvis man aldrig kunne finde sammen igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-09 09:20

hejduder ->

Citat
..at skulle gøre sig fortjent til at skrive til nogen..

Det er nu ikke helt sådan, at tingene hænger sammen, som jeg ser det:

I et offentligt forum som dette, kan du skrive skrive til ALLE som gider læse hvad du skriver og ALLE kan læse med. Der findes en funktion (Blacklist) som forhindrer berørte brugere, at deltage i en debat ved at skrive kommentarer (..de kan dog stadig læse andres indlæg).

Jeg betragter dette som CENCUR, da det forhindre visse udvalgte brugere, at deltage i den offentlige debat. Jeg så helst blacklist-funktionen afskaffet. Funktionen bruges ofte til tilsvining og bagvaskelse af den/de blacklistede bruger/-e, som så ikke har en chance for at tage til genmæle i det aktuelle 'spørgsmål', men må forsvare sig evt. ved selv at oprette et spørgsmål. Dette kan give en masse 'fnidder' tråde.

Private beskeder er i midlertid, at betragte som en personlig email. Præcis som man ikke kaster sin email-adresse i grams til alle og enhver, synes jeg det er helt iorden kun at tillade 'venner' privat korrenspondance. At lukke ned for private beskeder undtagen for disse 'venner' ser jeg som et effektivt SPAMFILTER.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-08-09 10:32

Ja MOLO det kan jeg godt give dig ret i. - Jeg har godt nok selv brugt blacklisten over for visse personer, der ikke har arvet så meget efter deres forældre!
Men de er blevet løsladt igen efter at have udstået deres karantænetid.
Jeg ynder heller ikke annulleringsfunktionen af indlæg. Her bør man nok starte ud med lidt lavere point, og så øge det efter behov. Uanset hvor gode svar man får, så er der altid et af dem som er bedre end andre, så her deler jeg så ud.
Min PM postkasse er heller ikke lukket, men her bestemmer man jo selv om man syntes at henvendelsen er svar værdig. Hvis de ikke får det, så kan de vel selv regne ud hvorfor!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 10:35

Skullle nogen i mellemtiden have glemt disse billeder, skal selvslikkeridioten nok sørge for at få dem på igen. Når bare han kan komme i centrum, så skider han på at det måske ikke lige passer de andre deltagere af det tidligere træf at blive flashet endnu engang på Kandu for at tilfredsstille hans navlebseskuende klamme ego.

Citat
Det var en 'hovsa' fejl fra min side
Ja Ja Ja Godaw do.... og så var der lige dengang du spredte mit navn og adresse på Kandu og bagefter på samme måde sled dine knæskaller tynde og tiggede om undskyldning mens du forklarede at det ligeledes var en hovsafejl. Jeg gir ikke en skid for al det løgn du bralrer af. Men det er jo ikke noget nyt at molo er en patologisk løgnhals.... Mr. Akademiker LOOOOOOL og er der btw noget der er en hovsafejl er det sgu da dig.

Godkendelse af svar
Fra : severino

Dato : 20-08-09 16:13

Tak for svaret Camillasmoster.
Da du er den mest posetive her på denne tråd, så syntes jeg at du skal have belønningen.
Det er godt nok ikke mange bolsher du kan få for disse point til den lille Camilla, men det er tanken der tæller!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 16:55

JA moster er go nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-09 21:18

Klumme, Krummen ...aka ram2 (..den forlængst bortviste bruger) 's indlæg ...taler vist for sig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-09 21:22

...afled for enhver pris alle mindelser om egne fejl ...ved at udstille andres

...er tilsyneladende devicen i ca. 89 % af alle denne bortvistes profils kommentarer.

Gaaaaaab......

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-09 22:35

"Lille" Camilla - hun er 30 somre og har to børn

Jeg tror, hun tilgiver mig

Tak for'et Severino.

Og tak for de pæne ord, Klumme