/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Download
Fra : sdam
Vist : 576 gange
200 point
Dato : 09-08-09 12:28

Jeg prøver at download opdateringer til min GARMIN (GPS). Men hver gang opdateringen skal starte er det lige som at der blokeres for selve igang sætning af opdateringen.
Den står fuldstændig stille, hvor jeg efterfølgende kan lukke ned og sende "Fejmeldingen" til Microsoft o.s.v.

Hvor ligger denne spærring gemt mon???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-09 13:04

Hvor henter du den opdatering ????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-08-09 13:15

Opdateringer til Garmin kan også købes på en CD. Jeg forsøgte også at downloade opdateringer til min Garmin, men jeg opgav og købte dem på CD. Det virkede.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-08-09 13:31

Opdateringer henter man da på Garmins hjemmeside. Jeg har gjort det flere gange og det går fint hver gang. Og at man skal have dem på cd, hvor kommer det fra granner01, hc´vad dik der galt hos dig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-08-09 13:32

Jeg tro måske at noget i dit sikkerhedssystem (firewall, antivirus o.lign) driller her

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-08-09 13:35

Fijala, jeg slog både firewall og spamfilter fra da jeg indtallerede, men det lykkedes ikke. Jeg skrev til dem og de undskyldte, måske fejl på siden. Men jeg opgav og købte opdateringerne på CD.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-08-09 13:46

Tja der kan man se, det har jeg overhovedet ikke oplevet.

Men så er det en god ide med en cd til opdatering. Men hvis det er lykkedes at hente opdateringen og det først er når opdatering skal til og igang. ??

sdam - Laver du andet på pcen mens du opdaterer

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 09-08-09 14:11

Hej FIJALA

Nej - jeg laver overhovedet ikke andet med jeg prover at få liv i dyret!
Men jeg har på fornemmeren, at det er noget med sikkerhedssystemet der gør det, såeee...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-09 14:28

Vi prøver IGEN...

HVOR er det du forsøger at downloade fra....

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 200 point
Dato : 09-08-09 14:31

Prøv at slå antivirus og firewal fra (pause) eller hvordan du kan gøre det og prøv så igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-08-09 17:01

Og her kan du læse om hvordan man gør.

http://www.garmin.dk/products/accept/3/13593/14324/

Og så fortæl lige hvor du downloader fra.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-08-09 17:15

Jeg har lige siddet med Garmins hjemmeside og har lige opdaget at de beder om at man installerer et lille program inden man kan få opdateringerne til at fungere.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 09-08-09 19:38

Citat
Vi prøver IGEN...

HVOR er det du forsøger at downloade fra....

WA....dk

Citat
Jeg har lige siddet med Garmins hjemmeside og har lige opdaget at de beder om at man installerer et lille program inden man kan få opdateringerne til at fungere.

Netop for at se + spionerere, om telefone + licensen til Garmin er

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 09-08-09 21:58

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-08-09 23:10

Jamen da, kom det så til at virke