/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Nordsted1
Fra : Stouenberg
Vist : 553 gange
500 point
Dato : 19-06-09 15:54

- for månedens positive:
Citat
Hvor er det dejligt at hører, at du er blevet så glad for hans musik.
Han er nu ikke lige mig, men det var John Mogensen nu heller ikke, dvs der var et par enkelte af hans numre, men ikke mange, når man tænker på hvor meget han udgav

i http://www.kandu.dk/spg137179.aspx

tak nordsted, noget mere af den slags og her bliver helt hyggeligt...

PS: Jeg er osse mere til Dylan og Stones...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-09 16:10

Citat
PS: Jeg er osse mere til Dylan og Stones...

Jamen,det kan jeg sagtens følge dig i.I mine unge dage,var jeg sandt for dyden,ikke vil med The Rolling Stones.Men idag hører jeg deres musik på en "anden måde".
Der er jo masser af godt musik,inden for alle stil-arter.Kun lige "rapperier"har jeg ikke fundet ud af endnu.Der står jeg af.Det gider jeg simpelthen ikke spilde ører på.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 19-06-09 16:16

Jamen mange tak

Lige først ville jeg ikke skrive i Mosebaek's tråd, for jeg var jo ikke helt enig, men som jeg skrev længere nede i tråden, smag og behag er forskellig

Ja, lad os få den positive ånd tilbage

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-06-09 16:16

"Rapperier" er OK Juleaften, Stones har jeg haft glæde af siden '63. Men du har ret Mosebaek, der er musik derude til alle ører - man skal bare lytte...

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-06-09 16:18

- nemli'

- og god weekend til dig og dine...

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 19-06-09 16:22

Mig var der sq aldrig nogen (andet end mig selv) som sendte en stor stak points