/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Michael Andersen.
Fra : Mosebaek
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 19-06-09 15:15

Her er lige en sanger der har "duperet" mig,de to gange jeg har hørt ham i radioen.
Hørte ham for en fjorten dags tid siden,første gang.Nu igen her på P4,"fredag på farten" med "Bissen".Det er så man sku`tro at John Mogensen var opstanden.Han skriver selv teksterne.Også meget lig John Mogensen.Der er både glade og lidt melankolske numre.Igen som at høre go`e gamle JM.
Dette er ingen reklame for manden.Har som sagt kun hørt ham to gange.Men jeg synes hans nye cd
"Timeglasset" fortjener en chance.Vil selv købe den,når jeg får muligheden.
Måske er der andre,der har hørt ham. Og som vil give mig ret.

Har fundet hans side: http://www.michaelandersen.tv/

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-09 15:22

Hvor er det dejligt at hører, at du er blevet så glad for hans musik

Han er nu ikke lige mig, men det var John Mogensen nu heller ikke, dvs der var et par enkelte af hans numre, men ikke mange, når man tænker på hvor meget han udgav

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 15:22

Citat
Måske er der andre,der har hørt ham.

Det er du ikke ene om

http://www.kandu.dk/spg137006.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-09 15:23

Nåå ja, glemte da at skrive, at smag og behag heldigvis er forskellig

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-09 15:40

Citat
Nåå ja, glemte da at skrive, at smag og behag heldigvis er forskellig

Rigtig!Jeg falder vel heller ikke i svime over ham.Men han har en frisk og klar stemme,meget lig JM.
Første gang jeg hørte ham,troede jeg faktisk at det måtte være en ukendt JM sang.
Det er vel det vi kalder god gedigen "arbejdsmands-musik". Meget lig Country-musik.
Jeg har mange andre favorit stil-arter.Lige fra "Sort Sol" over Michael Falck,Thomas Helmig,Kandis og til "Pedal Ove".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-06-09 15:44

Jeg elskede John Mogensen og er også meget duperet af Michael. Han synger dejligt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-09 15:48

Citat
Det er du ikke ene om

Nej okay,han får da allerede en del reklame,her på Kandu.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 200 point
Dato : 19-06-09 17:01

Mosebaek - jeg hørte osse radio på dét tidspunkt

God stemme, men dårligt arrangeret musik. Men øvelse gør jo mester, så lad os nu se

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-06-09 22:01

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-06-09 15:39

Tak for svaret Camillasmoster.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-09 20:50

Jamm, velbekomme da, Mosebaek - dér var ikke den store deltagelse, hva'....