/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
DVDafspiller til bilen
Fra : she79
Vist : 545 gange
135 point
Dato : 04-06-09 20:41

Jeg påtænker at købe en bærbar DVDafspiller til at have med i bilen til børnene på de lange køreture i sommerferien (og selvfølgelig også andre gange ).

Men hvad skal jeg gå efter?

Jeg har kigget på disse to:
philips pet712:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k000058O3hjxX?ProductID=mVvD4QFHnL0AAAEgZ5EUv1eE

og nextbase sdv47am:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k000058O3hjxX?ProductID=Z5rD4QFHqksAAAEfemg_QgOg

Hvordan er disse?

Vi har ikke behov for at de kan en masse fancy. men afspille film til børnene i en rimelig god kvalitet. og så at de ikke er følsomme overfor evt. rystelser /ujævnheder under kørslen.

Mit prisniveau er ca 1000-1500 kr. Har I nogle gode råd? Eller er det helt umuligt at få nogle ordentlige dvdafspillere i denne prisklasse.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-06-09 20:46
Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 10:36

Kort fortalt...

Du får hvad du betaler for.

Mærket er underordnet - der ligger nær det samme indeni..

For den pris kan du SAGTENS få noget brugbart uanset om du køber i Bilka eller hos T. Hansen....