/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Dvd afspiller til bil ???
Fra : pk2dk99
Vist : 4427 gange
100 point
Dato : 30-10-07 06:39

Hej
Jeg vil gerne køb en Dvd afspiller til bil. skærm skal være 7". Hvilken en er gode???????
Venligst hjælp......Tak
mvh

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 30-10-07 07:15

Pris følger kunnen og kvalitet.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-10-07 07:20

Jeg vil gerne have gode kvalitet med Good Pris. tak

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 30-10-07 08:53

Vi har købt en prosonic for efterhånden to år siden. Jeg havde ikke den store tiltro til mærket, men jeg må sige, at den har kunnet læse alle film og der har ikke været problemer overhovedet.

Fornylig har vi købt en Denver med to skærme til det andet barn. Det har fra starten ikke virket særlig godt og den ha rproblemer med at læse mange film.

Her er en test fra ekstrabladet, hvor Denver heller ikke får særlig god kritik. http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article210580.ece

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 30-10-07 18:05

jeg vil gerne køb og høre om BilRadio med inbygge skærm. tak

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 31-10-07 08:02

Nå nu er det lige pludselig en bilradio og ikke en DVD-afspiller

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 31-10-07 16:34

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 31-10-07 16:34

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 05-11-07 17:57

Hej.
Jeg har selv rigtig gode erfaringer med lillebroreren til denne er.

http://www.pioneer.dk/dk/products/10/20/241/AVIC-X1BT/index.html

Der er både gps dvd mp3 i. den kan det hele.! der er mulighed for og sætte flere skærme til. DVDen i den virker rigtigt fornuftigt og er nem og betjene. lyden er også helt i top. er selv tidliger bilstereo entuisiast. og har haft et forholdsvist stort anlæg på den, og DET virker! jeg kan kun varmt anbefale den!