/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Registry Easy
Fra : jonasABC
Vist : 614 gange
50 point
Dato : 22-05-09 17:39

Hej er der nogen her der har kendskab til Registry Easy.
Kan programmet få min pc til at køre hurtigere, og/eller fjerner det for meget?
vh JonasABC

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-09 17:42

på en måde kan det godt få din computer til og køre hurtigt, men det er ikke noget du kan mærke, programmet rydder op i de løse ender der er i registeringsdatabase på din computer.

Kommentar
Fra : jonasABC

Dato : 22-05-09 18:43

Hej webnoob.

Tak for dit svar. De hævder jo selv at det optimere Windows systemet,
og renser ud i overflødigt og muligt skadeligt stof..men jeg har hørt, at det muligvis
kan rydde for meget i styresystemet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-09 18:52

Citat
De hævder jo selv

Selvfølgelig - de skal af med nogle programmer....

Der findes 100 vis af den slags programmer - de gør alle deres arbejde - nogen bedre end andre.....

Er det gratis - prøv det - så vil det jo vise sig om det hjælper....

Men for ALLE programmer af den slags gælder:

Er du ikke sikker på hvad du laver - så lad være med at lave det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-09 18:55

35$ kunne jeg IKKE drømme om at give for den slags

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-09 20:03

TweakNow er et godt og gratis program til at rydde op i Windows registreringer med mere:
http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html den fjerner med sikkerhed ikke for meget

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 22-05-09 20:06

Der er et forum på Malwarecheck, hvor du kan spørge om programmer kan det de lover:
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=34&sid=462ffe66baa8fb703e061a380b714301
det er gratis at oprette sig som medlem, det er et sikkeheds forum og de ved meget om Windows computere

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-05-09 21:20

Registry Easy er et fupprogram, som du gør klogt i at holde dig langt væk fra. Se her hvorfor http://www.mywot.com/en/scorecard/registryeasy.com

Personligt bryder jeg mig ikke om regcleanere, men hvis du vil have en der er meget sikker at bruge, så er denne prima http://www.softpedia.com/progDownload/PowerTools-Lite-Download-128382.html

De har lavet regrensere i mange år, og har stor erfaring med det.

Kommentar
Fra : jonasABC

Dato : 25-05-09 16:39

Hej!

Tak for svarene, er nu blevet klogere på regrensere!!
Hilsen jonasABC.

Godkendelse af svar
Fra : jonasABC

Dato : 25-05-09 16:42

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-09 02:29

Selv tak, jeg synes nu at stl_s svarede bedre end jeg gjorde