/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Firkantet Ammepude. Hvor!!!!??
Fra : theill
Vist : 1664 gange
250 point
Dato : 21-05-09 19:55

Hej.

Vi har engang set og prøvet en Firkantet Ammepude, og nu kunne vi godt tænke os en selv, men vi ved ikke hvor den er købt.
Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en firkantet ammepude???
Man kan nok os sy en selv men vi vælger den nemme løsning hvis det er muligt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:33
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-05-09 21:00

Prøv også at se denne:
Fantastisk dejlig og funktionel ammepude m. ægte dunfyld

Ammepuden fra MOTHER NATURE - med flere funktioner. Ammepuden kan foldes ud og bruges som dyne, legetæppe, pude i ryggen, under nakken -kort sagt alle steder.
Puden er fyldt med ægte dun hvilket betyder at den kan vaskes ved 60 grader og betrækket kan vakses ved 40 grader.

Mål: foldet sammen 60x43cm - foldet ud 60x86cm
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1030

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-05-09 06:44

Du kunne måske lige beskrive lidt nærmere, hvad det er du søger

Annuller spørgsmålet
Fra : theill

Dato : 21-06-09 10:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål