/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Team Viewer
Fra : 19431225
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 15-05-09 18:52

Hej
Jeg har installeret Team Viewer på en maskine med vindows vista og på en med windows XP, før havde jeg begge maskiner med windows xp og der var ingen problemer, Jeg har nu fået følgende problem, når jeg vil overføre noget fra windows vista til windows xp får jeg denne besked""Adgang blev nægtet, da den specificerede fortegnelse ikke er offentlig."" er der nogen der ved hvad det betyder, og hvad skal jeg gøre??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-05-09 19:51

Er de åbnet og kan se hinanden.

Eller kan du overføre filer med skype.
www.skype.dk

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 15-05-09 23:02

får du sammen fejl uanset om det vista eller xp der er vært på team viewer?

jeg køre selv med team viewer + xp + vista + win 2000 og har aldrig fået denne fejl, kan det evt. være din firewall?

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 16-05-09 08:41

Hej igen

Jeg forsøgte at åbne mappen dokument hvor jeg fik denne fejl, men jeg fandt en mappe som hed documents og her lå mine filer som jeg så kunne overføre. Jeg er ikke klar over hvorfor der er 2 mapper henholdvis dokument og documents.

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 16-05-09 11:23

Hej

det er en Vista ting, det med dobbelt op på mapper. Engelsk og Dansk - du har også en mappe der hedder programmer og en "skjult" der hedder programs...........