/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvad de dog skriver
Fra : Kortoververden
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 14-05-09 13:08

http://politiken.dk/indland/article710957.ece

Citat fra artiklen
Citat
Så da gruppen gik i gang med at filme, slog bevæbnede vidner alarm og politiet blev tilkaldt.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-05-09 13:28

Citat
Så da gruppen gik i gang med at filme, slog vidner alarm og politiet blev tilkaldt

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-05-09 13:29

Citat
samtidigt med at de selv holdt deres tjenestevåben parat ned langs siden.

Hej kort...

Ja det er højt sprogligt niveau man forventer af journalister i dag.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-05-09 13:31

Jeg skrev til journalisten, rart at se at det hurtigt blev rettet

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-05-09 13:31

Men vidnerne er ikke så farlige længere.....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-05-09 13:32

Ja, de havde nok ikke brug for vidnebeskyttelse

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-05-09 13:32

ja, der er jo tusinde steder man kunne starte - bare for at gøre den læsbar...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-05-09 14:17

æresdrabsdrama

Det er da også noget af en sammensætning man næsten kan bruge som en alkohol test...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-05-09 14:36

Alt har en konsekvens........

Hanne