/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
tjen pengge på nettet?
Fra : louisenoes
Vist : 507 gange
40 point
Dato : 13-04-09 17:55

hej nu ligger jeg lige og keder mig, og så tænkte jeg på, de her tjen-penge-på-nettet sider, virker de?
har i prøvet nogen sider?
hvad er jeres erfaring?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 17:59

De virker ikke.

Kommentar
Fra : louisenoes

Dato : 13-04-09 18:00

det tror jeg nemlig heller ikke, men har nemlig lige læst på sådan en side hvor folk roser sådan nogle sider til skyerne, og der tænker jeg bare...hmmmm?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-09 18:03

Citat
men har nemlig lige læst på sådan en side hvor folk roser sådan nogle sider til skyerne, og der tænker jeg bare...hmmmm?

De fik jo en gulerod for at sige noget godt om siden, de bruger den sikkert aldrig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-09 20:23

Firmaer roser sig selv i opdigtede navne..................................det er fis og fup.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-04-09 22:30

Se f.eks http://kandu.dk/Gift.aspx !!!!!!!!! Ren svindel. Pengene kommer aldrig!

Kommentar
Fra : kochamok

Dato : 13-04-09 23:51

Denne side har jeg haft gode erfaringer med. www.sponsorcar.dk
Har fået alt lige fra kontanter, gratis film, ca 1500 kr taletid til mobil, fribilletter osv... for at køre med klistermærker på bilen
Hvis du skulle beslutte dig for at tilmelde dig må du gerne kopiere nedenstående link i din browser.
http://www.sponsorcar.dk/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=50715
Så er der også lidt til mig. He he