/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
pins/badges/thirts osv
Fra : myes
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 08-04-09 15:45

Ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge indlægget..

Men tænkte om der er nogle af jer der har nogle gode råd..
Jeg fik for nogle år siden konstateret PCOS (en "sygdom" for kvinder) Nå men det er nu ikke så vigtigt.
Der er ikke ret meget fokus på PCOS og overvejer nu at gøre lidt mere i det. Jeg har stor opbakning fra det forum jeg er på, men ved ikke hvor jeg skal starte. Jeg ville gerne have lavet nogle små pins/badges til at sætte tøjet, evt t-shirts med et logo på, hvad som helst hvor man kunne sætte tryk på. Men hvor skaffer man sådan noget henne, det skal vel laves specielt?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-09 15:55
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-09 15:55

Jeg søgte på " reklame badges "
Og blandt mange er der denne:
http://www.sun-print.dk/priser.html

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 08-04-09 18:21

Ang. t-shirts kunne du bruge www.spreadshirt.dk - Der kan du designe din egne t-shirts og købe dem dyrt

Men desuden har du ingen udgifter eller risiko i forbindelse med det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-04-09 20:57

Kunne du evt. via Specialister eller forening prøve at få dagspressen interesseret. alternativt kunne det være Helse. Så ville i da nå ud i et større forum.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-09 13:41

Jeg kom tilfældigt til at se dette gamle tip, måske du kan bruge det også, ... hvis det ikke allerede er det forum du er på

http://www.kandu.dk/Tip15713.aspx

Kommentar
Fra : myes

Dato : 10-04-09 10:40

Hej alle

Nordsted1 så er du først igen, du er bare ude efter alle mine point er du *griner*
Nej jeg takker mange gange for jeres gode råd, jeg kigger den igennem i løbet af påsken og håber der er nogle gode imellem og så giver jeg point bagefter. Håber der lige er det rigtige imellem.

Jeg har ikke noget imod at ofre lidt penge i det, så længe jeg ikke bliver ruineret.. Men om ikke andet ved jeg der er rigtig mange piger der er interesseret i det.

Rigtig god påske til jer alle

Kommentar
Fra : myes

Dato : 10-04-09 10:43

Hov forresten, pcozone.dk eksisterer ikke mere, men til gengæld findes der pcoforum.dk hvor jeg bruger en del tid inde.