/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Windows Live Messenger
Fra : ppk
Vist : 888 gange
300 point
Dato : 03-04-09 22:41

Hej

Kan nogen mon hjælpe, bruger Windows Live messenger den nyeste version 2009.

Programmet falder hele tiden ud, altså logger af og på hele tiden. Er der nogen som har en løsning på det ?

Styresystemet er Vista incl. alle opdateringer.

På forhånd tak for hjælpen.

PPK

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 03-04-09 22:44

Har du installeret MSn på en anden Pc som du ikke bruger, og hvor den starter op når pc´en tændes?har nemlig det samme problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-09 07:25

Citat
Har du installeret MSn på en anden Pc som du ikke bruger, og hvor den starter op når pc´en tændes?har nemlig det samme problem

hvad i alverden skulle det betyde ??? Her kører messenger da også på flere pc´ere uden nævnte problem ! timeouts fra messengers side sker nu engang ind i mellem - men hvis den kommer med fejlmeddelelse er det noget andet.

for i øvrigt måske en idé at hente aMSN til windows ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-09 07:28

http://www.amsn-project.net/
glemte at linke til amsn til windows - du beholder for i øvrigt dine kontakter fra windows live messenger - og du kan sagtens køre den samtidig osv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-09 07:54

Prøv at afinstallerer det igen og installer evt en anden version.

Jeg selv bruger 8.1 den kører perfekt, så jeg har ikke engang lyst til at prøve den nye... hvorfor prøve, når jeg er tilfreds med den jeg har

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 04-04-09 08:41

Jeg har ellers lige skiftet fra ver. 8.1 til 2009 nettop fordi den loggede af flere gange end den nye version.

Angående aMSN er der nogen spec. fordele ved at bruge det i stedet for Windows Live Messenger ?

Kender nemlig ikke noget til det aMSN

PPK

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 04-04-09 08:48

Og lige til sp4nker, ja jeg har inst. Windows Live Messenger på flere maskiner. Men de har XP som styresystem, men også de maskiner logger af og på hele tiden.

PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-09 09:32

Citat
Angående aMSN er der nogen spec. fordele ved at bruge det i stedet for Windows Live Messenger ?

Kender nemlig ikke noget til det aMSN

jeg har i hvertfald aldig nogen sinde oplevet at den har givet timeouts - derudover kan du jo læse dig til en del

du kan jo forsøge dig med den - den kører fint - der er også en linux version for i øvrigt

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 04-04-09 10:15

Har nu lige prøvet at inst. aMSN på min bærbare, og indtil vidre ser det ud til at være stabilt og enkelt uden for meget gejl. he he he

Men det kunne da være spændende at vide hvad der er årsagen til at Windows Live Messenger logger af og på hele tiden.

PPK

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 04-04-09 10:39

tjahhh når der ikke kommer fejlmeddelelse er det jo lidt svært at sige - forbindelsen svigter måske lidt - eller der er problemer hos ms - derfor rart med et alternativ

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 06-06-09 13:54

Tak for svaret miritdk.