/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Klumme.
Fra : Mosebaek
Vist : 921 gange
400 point
Dato : 15-03-09 16:14

Hej alle!

Nogen der ved hvad der er blevet af Klumme? Er han gået i flyverskjul.Blevet brødflov.
Jeg har ve`gu,ikke altid været enig i hans "synspunkter".Men jeg savner da,denne farverige person,her på Kandu.Efter det jeg kan se,er hans seneste logins 30-1-09.
Håber ikke der er sket ham noget alvorligt.
Måske han er på trip,med den Transsibiriske jernbane.
Har han lavet en ny profil,med et andet sprogbrug,og lever "undercover".??????????????

Dusør,der kan føre til nærmmere oplysninger,udloves med 300 point.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-09 16:52

Jeg ved intet, men dette spørgsmål pirrer min nysgerrighed, så derfor 'hænger jeg på'

..ikke; at jeg 'savner' tossen, men jeg vil da liiige benytte lejligheden til, at gengive et selvportræt (..som sikkert, i et svagt øjeblik ..eller ved et 'uheld', blev lagt frem hér på kandu, til stor moro og offentlig beskuelse af 'herligheden').

Hvis nogen sku' ha' glemt hvem denne, til tider særdeles ubehagelige, selvretfærdige og brovtende, personage er?

http://www.cssboxing.com/temp/klumme.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-03-09 17:16

Tak for din respons,Molo.Vi har også før "kløvet brænde".
Men jeg ville da savne dig lis`så meget,her på Kandu.Hvis du var tavs.
Det er jo de markante skikkelser,der gør "livet værd at leve",her på Kandu.
Heldigvis,er der jo en stor flok.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-03-09 17:18

Jeg tror han sidder på sidelinien og griner godt i skægget
Ellers er han konveteret.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-03-09 17:20

Hej Mosebaek

Jeg har selv tænkt på Klumme det sidste stykke tid og savner hans indlæg her på Kandu. Jeg kan desværre ikke hjælpe med opklaringen ville bare tilkendegive, at jeg altså er en af dem som hygger mig med mange af Klummes bemærkninger

Forårshilsen fra HelleBirgitte

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-09 17:21

Mon ikke han bare er på sin årlige ferie sydpå...det tror jeg.

Han plejer at være væk et par måneder hvert år ved denne tid.

Så bare rolig....han skal nok komme tilbage

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-03-09 17:23

Citat
Ellers er han konveteret.

Pia,hvor får du det fra!!!

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-03-09 17:26

Det siger jeg ikke .....jeg kan godt holde på en hemmelighed .................................nemlig så

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-03-09 17:31

Citat
Han plejer at være væk et par måneder hvert år ved denne tid.

Jamen,så ligger han nok dernede,med sjusser og store cigarer.Som en anden Egon Olsen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-03-09 18:36

Citat
Jamen,så ligger han nok dernede,med sjusser og store cigarer
la ´os håbe det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-09 20:33

Ja, det' fa'me uhyggeligt!

Bare vent - hvem skulle kunne lukke munden på Klumme? Nej, vel?!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-03-09 07:39

"Dusøren" er hævet.Ellers meget tilfreds med svarene,indtil nu.
Men vi lader den lige køre,til ved aftenstide.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-03-09 08:44
Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 16-03-09 08:50

Er ikke helt sikkert?.
Mener samme efterlysning var her på Kandu for kort siden.
Dengang var der en, der skrev Klumme var oprettet som bruger andets steds,ville ikke fortælle hvor??.
vvdriver

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 16-03-09 08:56

Kan det tænkes, at han er taget på ferie med Sunowich ?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-03-09 09:10

Citat
Kan det tænkes, at han er taget på ferie med Sunowich ?

Hva`hunnen,er Sunowich nu også på "mangellisten".

Vi må da vist snart ha`lavet en optælling,her på Kandu,af de tilbageværende medlemmer.
Men det kan nok ikke ske ved håndsoprækning.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-09 09:36

Citat
Hva`hunnen,er Sunowich nu også på "mangellisten".

http://www.kandu.dk/Spg132911.aspx

Citat
Ellers er han konveteret

måske avatar i brugerprofil!
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=198937

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 400 point
Dato : 16-03-09 09:38

Hvis i finder ham så kan jeg førstehjælp

I ved mund til mund metoden

KLUUUUUUUUUUUUUUUUUMEEEEEEEEEEE hvor er duuu

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-03-09 16:19

Har han ikke også en profil der hedder "krummen", for så er han måske depri. http://www.kandu.dk/spg133665.aspx

Denne gamle tråd kunne tyde på det http://www.kandu.dk/Spg64968.aspx + diverse kommentarer "krummen" har leveret, er de ikke i stil med "Klumme" og den samme?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-03-09 17:01

Citat
Denne gamle tråd kunne tyde på det http://www.kandu.dk/Spg64968.aspx + diverse kommentarer "krummen" har leveret, er de ikke i stil med "Klumme" og den samme?

De er ihvertfald halvbrødre eller fætre.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-09 19:46

Citat
Ellers er han konveteret.

Ja ja mosebaek.
Det er da klumme der er konveteret til krumme.
Det kan enhver da se.
Troede ikke du var i tvivl.
Pia

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-03-09 21:04

Tak for svaret piaskov.
Citat
I ved mund til mund metoden

Så var det jeg kom i tanke om en citat fra Ørkenens Sønner:
Sker det så at tungen smutter med ud.

Jaja,men vi må jo håbe at Klumme vender tilbage.Ellers må vi jo stille oa tilfreds med Krumme.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-09 21:19

Citat
Jaja,men vi må jo håbe at Klumme vender tilbage

Ja du har ret....jeg savner ham også.
Han har sq så mange gode opskrifter på mad
KOM NU KLUMME