/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er der blevet af ???
Fra : piaskov
Vist : 726 gange
20 point
Dato : 25-02-09 13:52

Hej med jer kandutter.
Er der nogen af jer der også har undret sig over , og event. ved , hvad der er blevet af sunowich ???
Han og klumme plejer , i perioder , at "toppes" lidt herinde
Det undre mig lidt at vi ikke har "set" eller "hørt" noget fra suno længe
Han har ikke været logget på siden d. 1/2
Er han syg eller???
Ved nogen noget ????
En lidt bekymret hilsen til jer alle fra Pia

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 13:58

Citat
En lidt bekymret

Nok mere NYSGERRIG end bekymret

Hvordan kan man være bekymret over et "nick"

Jeg er mere bekymret for det pindsvin jeg så i haven i efteråret

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-02-09 13:59

Citat
Jeg er mere bekymret for det pindsvin jeg så i haven i efteråret

Det skal du så ikke være.....det sover endnu du

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 14:03

Det trøster mig midlertidigt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-09 14:04

Citat
Er han syg eller???
Ved nogen noget ????

Han lever i bedste velgående og færdes andre steder på nettet

Og nej jeg vil ikke sige hvor på nettet, det er jo ikke sikkert han ønsker at jeg oplyser det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-09 14:12

Hva' sa med Klumme? http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=198937

Det da os længe siden

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-09 14:14

Han svømmer nok rundt i sin sump nede syd på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-02-09 14:14

Citat
Hva' sa med Klumme

Jeg tror han er konveteret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 14:24

Glæd jer...

En skønne dag finder I heller ikke mig mere

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-02-09 14:33

Heller ikke mig.

Men mit personnummer bliver nok hurtigere slettet end min brugerprofil herinde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-02-09 14:53

I er søøje hi hi.

Sunowich og Klumme opruster nok

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-02-09 21:31

Citat
Sunowich og Klumme opruster nok

Bare de ikke ruster op, så går det sikkert

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 20 point
Dato : 25-02-09 23:42

Altså Pia
Tak for din bekymring Ja jeg gider ikke rigtigt kandu for tiden Der er andre mere spændende steder at begå sig uden alt det indspiste ejerfornemmelsesfnidder som så ofte opleves her.
At Refi ikke har empati kommer jo ikke som noget nyt ...He he .Klummer er jo nok i krig omkring vestbredden eller osse er han blevet stik i rend dreng for Pia og hendes slæng inde på borgen Jeg savner ham ikke endnu ...meget mere He he. ( så nu vågner han nok med et eller andet af sit sædvanlige bræk (et råd er at kopierer fra nogle af de andre tråde med modbydeligheder klummer så sparer du at gentage dig selv ved at arbejde med tasterne ) Eyvind inden du kommer for godt i gang med "min sump hernede sydpå " Hvordan går det med din private kloak

Og Jo der er skam nogle jeg savner herfra og de ved det godt selv.

Vi snakkes og ellers ka man jo skrive en pm Krammer herfra "Det er jo bare en profil Sunowich "

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-09 09:33

Det var nu en afvandingsbrønd med tilhørende ekstra faskine.
http://peecee.dk/upload/view/129727
Det har næsten ikke regnet siden, så jeg ved ikke om den virker.
Hils sumprotterne.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-09 09:42

Nååå der var du jo
Var sq da helt nervøs for dig