/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7 efter-installation problem
Fra : sparx
Vist : 488 gange
25 point
Dato : 14-03-09 17:05

efter installation viser IE en speciel side hvor man kan sætte nogle indstillinger. Når jeg trykker gem, får man at vide at de ikke kunne gemmes, hvilket betyder at hver gang IE loades viser den denne side:
runonce.msn.com/runonce3.aspx

hvor kan jeg slå det fra?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-03-09 17:11

Det tyder på der er sket en fejl under opdateringen, men læs lige her

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50785

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-09 21:34

Prøv IE 8 RC1 = Internet Explorer , Release Candidate 1

Du kommer til at bruge den inden længe alligevel.

Jeg har brugt den en måneds tid og kan kun anbefale...

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=821025fe-9adf-487e-b58c-561b7c8c25db&displaylang=en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-03-09 06:42

Findes den også til Vista ?

PPK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-09 12:03

Jada... http://www.microsoft.com/windows/Internet-explorer/beta/default.aspx

..men den findes (endnu) ikke til Windows 7

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-03-09 12:45

Tak for svar molokyle

har lige et lille tillægsspørgsmål, hvad er forskellen på BETA og RC version ?

PPK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-09 16:13

En Beta er en ufærdig prøveversion. En Release Candidate er den 'færdige' version ...næsten

Hvis en Beta ikke opfører sig ordentligt, så rettes der kode til næste Beta. Ver. 1, Ver. 2, Ver. 3, osv.

En Release Candidate er en 'færdig' version, som ..hvis ikke der findes yderligere fejl, vil frigives som Final version (= den 'endelige' version).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-03-09 19:54

TAKsi for godt svar

PPK