/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ældre Mycom PC, hvilke RAM
Fra : Brassovitski
Vist : 1545 gange
100 point
Dato : 09-03-09 09:26

Halløjsa
Jeg har fået en ældre Mycom PC ind til opgradering (mere RAM). Da det jo som altid er hunne svært at identificere RAM, ud fra de sparsomme oplysninger der står på dem, gik jeg selvfølgelig ind på www.Mycom.dk, men ak! For det første duer deres link til tidligere modeller ikke, og der er ingen kontaktinfo på deres side andet som til Support, og når så det gamle modelnummer tastes, henvises til at supporten er udløbet. Hvis det er deres generelle standard for service, kan jeg da kun fraråde at købe en Mycom PC. Er der nogen her på sitet der ved, hvordan man komme rigennem til dem? Det ville da være rarat at man i det mindtse kan få dem til at reparere deres site så det virker, når de nu ikke gider at have bøvl med henvendelser fra kunderne, når først deres standarad-support er udløbet.
En anden mulighed er selvfølgelig at jeg har overset et link til en mulighed for at henvende sig til dem. Please hjælp.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-03-09 09:27

Er der en eller to slidser i bunden af blokken?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-09 09:30

Med et af disse 2 programmer burde du kunne finde typen af ram:
http://www.filehippo.com/download_everest_home/
eller
http://www.gtopala.com/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-09 09:31

Hent programmet cpuid, det fortæller hvad du vil vide.

www.cpuid.com

gratis

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-03-09 10:28

Halløjsa
Tak for de hurtige svar. Jeg prøver lige de forskellige anbefalinger når jeg komme rhjem i aften.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-03-09 11:40

Det er nemt at finde ud af hvilke RAM der er i, og hvor meget du kan udvide med, læs mit gamle tip om at lade en scanner søge på din computer: http://www.kandu.dk/Tip16282.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-09 10:08

(prik prik) Har du fået ram på RAM?

Kommentar
Fra : axelbjarne