/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browser "fryser".
Fra : bjs
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 05-03-09 17:38

Jeg får hele tiden - og så igen en fejlmeddelelese samtideig med at explorer "fryser" og jeg skal genstarte det, denne fejlmeddelelese: No language resoursce has been found [/B]- den angivne fil blev ikke fundet. Jeg kører som administrator i Vista Home Premium og explorer 7. Er der nogen som kender problemet? mvh. Bent.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-03-09 17:44

Har du måske installeret en ny Explorer i et andet sprog end din wondows

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-03-09 17:45

Der er ikke meget at finde på den fejl, så det bliver et gæt. Prøv at opdatere dit Java http://java.com/en/download/manual.jsp

Tjek også om du har nogle gamle versioner af java i Tilføj/Fjern programmer, der skal fjernes.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-03-09 18:02

Jeg har også søgt og søgt uden at kunne finde rigtig noget om det

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-03-09 18:13

Det lyder ihvertfald som et tilføjelsesprogram i IE. Hvis det ikke hjælper med java, så prøv at nulstille IE. Gå i Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret og klik på Nulstil. Så skal du genaktivere alle tilføjelsesprogrammerne igen. Det gør du i Funktioner -> Administrer tilføjelsesprogrammer. Aktiver en 4-5 stykker ad gangen, til du får dig sporet ind på hvilket et der laver balladen.

Kommentar
Fra : molokyle