/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Bundkort driver ?
Fra : Madscs
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 12-02-09 13:23

Hej alle sammen

Jeg har en ven som har fået et ældre bundkort af sit firma det er fra fujitsu siemens.

Men da hverken han eller firmaet har serial nr hvad skal han så gøre ?

Jeg har talt med fujitsu siemens de gider ikke hjælpe uden serial hvilket egentlig er fornuftigt i mange situationer bare ikke denne da det hele lovligt !

Model nr hedder: G31t-M2

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-02-09 13:26
Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 12-02-09 13:33
Kommentar
Fra : kj

Dato : 12-02-09 13:34

Jeg kan se på Deres hjemmeside, at der skal flere oplysninger til. Jeg synes bare det er utroligt, at der ikke står flere oplysninger på det bundkort. Serienummeret burde være der, evt. på en lille selvklæbende hvid mærkat.

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 13:41

WoW sikke hurtigt

Mange tak for svar det vil jeg prøve :)

I må have en dejlig dag :)

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 13:48

Når nu jeg har downloadet driver skal jeg så bare installer den og så virker internettet ?

Mvh Mads

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-02-09 13:50

Du indstallerer først chipsetdriver, derefter de andre.

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 13:50

Hej Kj

Der står et hvidt mærkat men de påstår det ikke er det rigtige.

Hvad skal jeg så gøre ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-02-09 13:53

Virker det, er de rigtige, somme tider må man afprøve lidt forskelligt.

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 13:56

Hej Peet49

Jeg har lavet en bruger på http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/42479 dog tvivler jeg på man kan downloade derinde jeg kan ikke finde det.

Hvordan ved jeg hvad der er hvad mht til chipsetdriver, derefter de andre ?

Ps jeg er super glad for i gider at hjælpe mig :)

Mange tusind tak :)

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 13:58

Hej finnostervig

Jeg har bedt den om at sende et link med det jeg skal downloade der kommer bare ikke noget.
Måske skal jeg have mere tålmodighed ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-02-09 14:03

Så vidt jeg husket kører FS med intel-chipset. Har du tjekket hos Intel?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-02-09 14:07

Er der CPU på det bundkort? Og er der RAM på?

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 14:07

Hej Peet49

Jeg er ikke helt med ?

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 14:08

Ja der er både CPU og Ram på

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-02-09 14:20

www.driverguide.com - du skal oprette dig som bruger, det er gratis, så søg der.

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 12-02-09 14:28

Så ikke lige man skulle registrere på mit sidste link...

Har du kigget her : http://www.fujitsu-siemens.dk/support/downloads.html

Kommentar
Fra : kj

Dato : 12-02-09 15:14

Der skulle gerne stå S/N på den lille seddel. hvis det er det, kan du prøve at søge efter det nummer på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-02-09 20:36

download cpu-z ?

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 12-02-09 20:47

Tak for jeres hjælp det er jeg super glad for.

Jeg har endnu ikke løst problemet.

Jeg har downloadet den såkaldte driver fra driverguide dog ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ved filene (driveren) jeg har prøvet at klikke på filerne men da det ikke er ligesom at installer et spil eller program som jeg kender til er det meget svært.

Hav en god aften

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-02-09 08:11

Du højreklikker på filen - pak ud - derefter trykker du på setup. Hvis du ikke ved en "skid" om indstallation, skulle du få en ven til, at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Madscs

Dato : 13-02-09 08:31

Problemet er at der ikke kommer en setup når jeg pakker filen ud.

Hav en god dag :)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-02-09 08:35

Den kommer først, når du får mulighed for, at se udpakkede filer, du skal markere div. filer for, at få beskrivelsen på dem, f.eks intel chipset setup/install eller lign.