/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Sarah_29
Fra : Kortoververden
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 06-02-09 10:27

Hvordan synes du det går med troværdigheden?

http://www.kandu.dk/spg132106.aspx

Citat
IBM jeg lover at acceptere den her gang...har bare glemt det ..sorry

Citat
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Hvis du er seriøs omkring det, så søger du sgu da ikke personale på Kandu, brug de autoriserede tjenester, henvend dig på det lokale jobcenter, elelr indryk en annonce på en job portal på nettet, og så vær lidt mere specifik i opgaveformuleringen, og realistisk i din aflønning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-02-09 10:30

Sara er nok desværre kommet i kløerne på et pyramideselskab.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-02-09 10:51

Sara_29 er bare ligesom en hel række andre Kandu'er, dvs pisseirriterende men ikke så nemme at komme udenom.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-09 11:13

Man har et standpunkt til man tager et nyt

http://www.dandomain.dk/domaine/whois.aspx?domain=kaskevent.dk

Det er så ejeren af hjemmesiden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-02-09 11:29

ans.. Og hvad vil du sige med det?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-09 16:38

"ans.. Og hvad vil du sige med det?????"

Hvad vil du Kortoververden sige med dette spørgsmål/tråd ?????

Citat
Hvis du er seriøs omkring det, så søger du sgu da ikke personale på Kandu, brug de autoriserede tjenester

Er man så mere seriøs, når man søger kunder på kandu ????

Det har du da praktiseret et utal af gange til dit tidligere firma/firmaer, men da var det under andre profiler end Kortoververden. Nu er du lønslave som de fleste

Brugerne på kandu bed ikke på

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-02-09 19:50

Kære ans

Hvis du læste hele tråden som jeg henviser til ville du indse hvor ufatteligt unuanceret din kommentar er, men det er vel hvad man kan forvente