/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Søger en sælger
Fra : Sarah_29
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 05-02-09 22:03

Jeg søger en sælger der vil sælge event til virksomheder for os.

Det er en provision løn til at starte med og så fast eftrhånden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-09 22:09

Hvordan går det med din store investering og forretningslokaler.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-02-09 22:11

Er lønnen lige så god, som jeres svar %?

Citat
Statistik
--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 11

Du har indtil videre ikke accepteret et eneste svar!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-09 22:12
Kommentar
Fra : Sarah_29

Dato : 05-02-09 22:17

Hej Med jer

Eyvind, det går godt med lokalerne, det er også til det jeg skal bruge en sælger der kan sælge det til virksomhder...

IBM jeg lover at acceptere den her gang...har bare glemt det ..sorry

Løn er 2000 kr pr. kunden

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 22:22

Såååååååååååååååååååååååååååååå
lang tid_ og jeg TURDE/ stadig IKKE HANDLE VED DIG STADIG

For slet ikke at tale om LØN / what´s that__?

Citat
Løn er 2000 kr pr. kunden

Tag til UDLANDET_ fake svindlere er der masser af.
C er du ikke ANDET en DR.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-02-09 22:24

Citat
Løn er 2000 kr pr. kunden

Det kunne være du skulle fortælle hvad det er folk skal sælge

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-09 22:26

Hvad laver du så selv i det firma ???? Har du nogle kunder ????

Som nystartet kræver det meget ofte arbejde i døgndrift. Så kridt skoene og find nogle kunder

Hvis du ikke kan fremvise et regnskab, der viser at dit firma går godt, så får du meget svært ved at finde en sælger, der skal starte med provision .... og i denne tid, hvor finanskrisen er på sit højeste.

Kommentar
Fra : Sarah_29

Dato : 05-02-09 22:26

ja men i kan går ind og læse på hjemmeisde www.kaskevent.dk

så kan i danne en mening hvad der skal sælges...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-02-09 22:37

Det ser jo flot ud!

Citat
Vi sørger før det totale arrangement med menu, servering, bordopdækning osv. eller også kan lokalerne lejes gennem os.

Sørger I både før og efter ?

Og hvor er jeres referencer?

Og hvad de flotte billeder - er I sikker på, at der ikke er Copyright på dem?

Og jeres galleri side er imponerende!

Hvor mange kunder har I haft indtil videre?

Kommentar
Fra : Sarah_29

Dato : 05-02-09 22:52

ja vi sørger det hele.

Da det er ret ny virksomhed så har vi ikke refferencer, de kommer : )

Har haft privatefester men ikke nogen virksomhed endnu. De billeder vi har , er nogen som vi samarbejder med og derfor må gerne have dem på vores hjemmeside.

Vi har hafr 6-7 privatefest og har booket flere til sommer. Men har brug for flere virksomheder og derfor har vi brug for en sælger da vi har rigtig travlt.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 22:57

Citat
Har haft privatefester men ikke nogen virksomhed endnu. De billeder vi har , er nogen som vi samarbejder med og derfor må gerne have dem på vores hjemmeside.

HOLD PÅ DET SAMMEN ARBEJDE

Jeg tvivler.
http://webdesign.medialinkers.com/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-09 22:58

Jeg har også lige kigget på den hjemmeside ....

Citat
underholdning til oprydning og rengøring.

http://www.kaskevent.dk/services.html

Og billederne fra den ene store sal til den anden

"Kask event tilbyder en komplet løsning af begivenheder, lige fra strategiudvikling til udformning, indretning, planlægning samt udførelse."

http://www.kaskevent.dk/index.html

Jeg tvivler på, at det er noget du og alle samarbejdspartnerne på nuværende tidspunkt tjener noget på.

Du må selv kridte skoene og finde nogle kunder.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 22:58

Minder SGU lidt for meget af DÅRLIGE BIL_HANDEL o.s.v

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-02-09 22:59

Forklaring:

Citat
Vi sørger før - Tror du ikke der skal stå
Vi sørger for

Og hvis jeres hjemmeside er det eneste materiale, en evt. sælger kan benytte sig af - skal I skaffe kontakt til Stein Bagger.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 22:59

Citat
g hvad de flotte billeder - er I sikker på, at der ikke er Copyright på dem?

Der plejer altid at STÅ en henvisning til lånte billeder.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-02-09 23:05

2000 pr kunde?

Og hvis jeg nu har en kunde der bare vil have hotdogs til 5 personer får jeg så også 2000?

det normale er en provisionløn der er baseret på omsætningen, og 2000 pr. kunde i det leje i lægger op til, svarer vel til omkring 5% i provision?

I skal være heldige for at finde nogen der gider arbejde for den løn

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 05-02-09 23:06

Få en DK side, så ville du sikkert fremstå mere seriøst.
--------------------------------------------------------------
Tvivler på du har ret til de billeder, men WHAT_ alle stjæler,
men ikke for at bruge dem på egen side, som var det deres egne.
Copyright © 2008 www.kaskevents.dk by MediaLinkers

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-02-09 00:05

Kan i lave et event for mig hvor der indgår en giraf, 172 F-16 jagere, en othello lagkage, 21 skumbananer, et rådhus, 37 katamaran færger, 3 retters menu, Ronald McDonald, en svømmehal og 19 røde køer.

Vi bliver ca. 36 mennesker, og jeg regner med en kuvertpris på omkring 19 kr. pr. person.

Ps. Vi elsker tryllekunstnere!

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-02-09 01:09

Copyright © 2008 www.kaskevents.dk by MediaLinkers

LINKET/ hjemmesiden FINDES IKKE

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-02-09 01:11

TRA_LA-LA---------OG ACTIVE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX___ er
Fuck noget pis
LÆS OG LÆR

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-02-09 01:13

Copyright © 2008 www.kaskevents.dk by MediaLinkers

ELLER ER DER FORSKEL PÅ
http://www.kaskevent.dk/services.html

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-02-09 01:14

DET VAR DER SGU

men kom med DANSK link/ hjemmeside, der kan fise´s på

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-02-09 01:15
Annuller spørgsmålet
Fra : Sarah_29

Dato : 06-02-09 01:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål