/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sjove "hack"
Fra : MuGG3K
Vist : 2144 gange
50 point
Dato : 21-01-09 19:02

Hej er der nogle af jer der kender et god side hvor du kan hente sjove "hacks" som man kan drille de andre med, jeg kan huske den gang jeg var mindre (1998 cirka) der var der et program hvor du kunne sende beskeder til hinanden via netværket og nej det ikke winchat eller noget ligende, det var et slags hack :b
Håber der nogen der kan finde en god side ;)

Tak på forhånd!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-09 19:10

Det er da en ond tanke at have. Hvorfor dog udsætte sine "venner" for det ?????

Jeg hjælper dig ikke over at du kan finde på sådan noget.

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 21-01-09 19:12

Tag det roligt? det er jo sådan noget pratical jokes noget ?:S
Du er da godt nok i godt humør idag :) skal man virkelig beskrive at de også gør det ved mig og ville bare vide det?:S hvis du ikke kan klare at jeg gerne vil lave noget pratical jokes med mine venner behøves du jo ikke at skrive :S

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-09 19:15

Netsend kan gøre det.
Enten via en kommandopromt:
netsend computernavn "bla bla"
som jeg husker det.

Eller
I win 2000 og XP kan det vist gøres via aministration lokal > send besked

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 21-01-09 19:16

Jo tak men tænkte mere på et program du ved :) men du for da pointene hvis der ikke er andre der snart svare :b

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 21-01-09 19:18

Og så den lille søde:
www.hirsenet.dk/gave.htm

Godkendelse af svar
Fra : MuGG3K

Dato : 21-01-09 19:20

Tak for svaret Eyvind.