/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Webcam og hva' så....;-)
Fra : Kristian69
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 27-03-03 16:01

Hejsa - jeg har brug for nogle råd: har netop anskaffet mig et Logitech QuickCam Express - og hvad gør man så, når det er installeret og virker fint ?
Kan man ikke oprette et website, som kan bruges til at vise, hvad kameraet viser, noget man kan videregive til andre ??
Enten til familiebrug eller ej til offentligt brug.....
Hvad siger de erfarne ??

K.
www.123-income.com

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 27-03-03 16:18

kristian69
Du kan blandt andet samse-samtale med andre på de forskl messenger services.MSN Messenger-Yahoo-o.s.v.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 27-03-03 16:42

Hejsa

På den cd du har fået med ligger der noget der hedder "SpotLife™" det er et lille program man kan sætte op til at vise det dit webcame kigger på

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 27-03-03 18:14

Tak for rådene - prøver noget af det. Men hvordan inviterer man familiemedlemmer, f.eks., til at se med ?? De skal vel ikke ha' den samme software ??

Kristian
www.trauma-magazine.com

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 28-03-03 06:45

kristian69
De skal have det samme messenger pogram,og mindst en microfon,ellers skal de råbe djævelsk højt.Når de har installeret
den messenger i er blevet enige om,indtastes mail adr og modtager accepterer,samtalen er igang.Messenger servicen er en Video telefon,men i behøver ikke andet end en Mic,der kan købes for 49 kr.
Mvh Ole

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 50 point
Dato : 28-03-03 12:06

Der er et alle tiders program som hedder eyeball. Det er det mest perfekte freeware program til one-on-one camming. Hvis du gerne vil chatte/cam'e med flere på en gang, kan du hente yahoo messenger. spotlife, som der blev refereret til er et lidt kikset program synes jeg, men nuvel, du kan jo prøve det. Du kan finde eyeball på:

http://www.eyeball.com

og yahoo messenger på:

http://dk.messenger.yahoo.com/

Held og lykke med dit nye cam :)

Godkendelse af svar
Fra : Kristian69

Dato : 30-03-03 20:18

Tak for svaret Misteryman og I andre.

Kristian
www.trauma-magazine.com