/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
ServletEx
Fra : turia
Vist : 399 gange
150 point
Dato : 20-01-09 15:23

Hej alle.
Jeg har et lille problem, det er når
jeg logger på forskellige sider så får
jeg denne besked (Failed to connect to ServletExec.)
er der en som kan hjælpe mig.
M.V.H.
Turia.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-09 15:25

logger på med brugernavn og kodeord eller går ind på en side?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-09 15:26

og hvilke sider. For mig lyder det som et problem på de sider du går ind på, men igen så kommer det an på hvad du mener, om det er med brugernavn og kodeord eller bare at går ind på siderne.

Kommentar
Fra : turia

Dato : 20-01-09 16:12

Hej webnoob.
Det er ikke når jeg logger på det er bare almenlige sider, jeg spiller
the sims 2, og de sider hvor man kan downloade forsk,
ting til spillet.
Hilsen
Turia.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-09 17:12

det blev jeg ikke klogere af, nu snakker du lige pludselig om spil. Du bliver nød til at uddybe din forklaring.

Kommentar
Fra : turia

Dato : 20-01-09 17:51

Det jeg mener med spil det var kun et eksembel af sider jeg prøver at åbne,
men ellers er det som jeg skriver, det er DIV sider når jeg skriver elvis presley.com
og andre sider i min browser så kommer det frem med det,
ellers ved jeg ikke hvordan jeg skal forklare det,
Hilsen turia.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-09 18:07

du skriver bl.a. også noget om sims 2, du blander en masse ind om umiddelbart ikke har noget med problemet og gøre.

som jeg har forstået det så får du denne fejl besked (Failed to connect to ServletExec.) når du går ind på http://www.elvis.com/ og andre unævnet sider. Korrekt?

Kommentar
Fra : turia

Dato : 20-01-09 18:21

Ja det er korrekt hvad du skriver det er sådan
det er,

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-09 18:31

er der ikke mere i fejlbeskrivelsen?

Kommentar
Fra : turia

Dato : 20-01-09 18:38

Jo der står osse
Group = default
Address = 127.0.0.1:9999
The error number is 10061.
det er alt der står.

Annuller spørgsmålet
Fra : turia

Dato : 06-02-09 15:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål