/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Magasinet SCIENCE
Fra : sissebruel
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 14-01-09 12:14

Hejsa,

hvor kan man købe magasinet "Science" i hovedstadsområdet? Jeg bor i Helsingør, men vil gerne tage til fx København for at få det :)

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-01-09 12:18

Hjemme fra din computer. Du kan formodentlig med et VISAkort i hånden bestille ét eller flere numre hjem. Erfaringsmæssigt koster udenlandske blade så meget i overpris i danske kiosker, at det sagtens kan betale sig at skrive selv et enkelt eksemplar hjem.
mvh
pbp

som eksempel kan jeg let komme af med 83.50 kr. for et engelsk magasin, som koster 3.95 GBP på gaden i London

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-01-09 12:19

og hvis du abonnerer, får du det i hånden et par dage før det kommer på gaden i København

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-09 12:23
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 14-01-09 13:20

Hej

Jeg har set det blive solgt inde på hovedbanen. Men det er meget udbredt så jeg er sikker på at du kan finde det Helsingør også.
Men ellers er der mange hjemmesider der sælger blade og tidsskrifter:
http://www.bladkiosken.dk/
http://www.magazine-shop.dk/
http://www.studie-abonnement.dk/tidsskrifter-videnskab-natur.asp

Der er også mulighed for at få det digitalt... det er billigere
https://pubs.aaas.org/Digital/new_member_setup.asp?SelectType=International

// C a i N e

Kommentar
Fra : sissebruel

Dato : 14-01-09 16:44

Hej igen,

jeg søger et sted hvor man kan købe det i en kiosk: Jeg skal have fat i et par stykker der ikke er for gmale, så jeg kan beslutte mig for, hvorvidt ejg vil abonnere på det.

Altså: Papirform - sansynligvis i en kiosk.

:)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-09 16:49

http://www.sciencemag.org/subscriptions/indiv_sub.dtl

Den er skam på papir hvis du vil have det...

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-01-09 16:59

det er stadigvæk billigere at skrive dem hjem over nettet - og i kiosken har de kun det nyeste; de andre ryger retur eller til destruktion. På nettet kan du købe de sidste 2, 5, 10 eller 20 numre eller bladre i deres udvalg.
Og du kunne have bestilt en masse af slagsen i den forløbne tid.

Kommentar
Fra : sissebruel

Dato : 14-01-09 19:03

pbp_et - du skriver: På nettet kan du købe de sidste 2, 5, 10 eller 20 numre eller bladre i deres udvalg. - Hvad er det for en hjemmeside - jeg har kun set at man kan købe dem for et år af gangen...

venter i spænding

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-09 19:16
Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-01-09 22:37

langt de fleste magasinforlag sælger gerne ud af eksemplarer, de ikke har fået solgt i butikkerne. Hvis Science's forlag ikke gør det, er det en sjælden fugl i reden.

Jeg snakker ikke om abonnement; led efter "back issues" eller noget i den stil på forlagets hjemmeside.

Annuller spørgsmålet
Fra : sissebruel

Dato : 17-03-09 11:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål