/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
drivers
Fra : randrup42
Vist : 737 gange
10 point
Dato : 06-01-09 21:11

hejsa er der nogen der ved hvor man kan finde disse tre driver

ethernet controller
mutimedialydkort
PCI-controller til simpel kommunikation

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 06-01-09 21:16

har fundet mutimedialydkort

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-09 21:33
Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 06-01-09 22:36

kan ikke bruge driveragent min computer går i stå...

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 06-01-09 22:38

det er til en fujitsu siemens amilo k7610w

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-01-09 00:48

Altid rart med et navn på maskinen så det ikke bliver en gættekonkurrence

Gå ind her og indtast serienummeret, så kommer de rigtige drivere frem.
http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/index.html

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-01-09 09:43

du kan ik bare sige du mange en driver til ethernet controller.

ethernet controller betyder netværkskort på dansk og der findes mange mærker og modeller og de har hver deres egen driver.

Så hvis din computer ikke kan finde ud af automatisk at finde den rigtige driver så skal du åbne computeren og se hvad der står på dit netværks kort og der efter gå ind på producentes hjemmeside og finde driveren.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-01-09 10:36

Du behøver ikke åbne din PC, du kan bare installere et lille program der hedder "Everest", det kan vise dig hvad din PC indeholder, og også vise links til hjemmesider for de forskellige produkter der installeret.

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 07-01-09 13:42

tak prøver jeg

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 07-01-09 13:44

den kan ikke finde noget på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 07-01-09 16:24

http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/downloads.html

Via google og deres henvisning til producent.

Søg og du skal finde. start med chiset også derudaf.

tror den finder fastnet , så det er wlan du mangler.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 07-01-09 16:25

PCI-controller til simpel kommunikation er nok modem der menes

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 08-01-09 15:47

det jeg skal bruge er et link hvor man kan hente den

Annuller spørgsmålet
Fra : randrup42

Dato : 09-01-09 16:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål