/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke slette fil?
Fra : sparx
Vist : 623 gange
25 point
Dato : 30-12-08 11:56

har fået downloadet en fil til skrivebordet (.torrent) som jeg ikke kan
slette.

den står til at fylde 0 byte?

har prøvet at starte i fejlsikret tilstand og slette, og får beskeden : det
er ikke muligt at slette fil: Kildefilen eller -disken kan ikke læses.

Er der nogen der har nogle gode idéer?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-12-08 11:58

Slet den i fejlsikret tilstand.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-08 12:07

Den forsvinder sikkert af sig selv ved genstart....

Hvis ikke så slet den inden du foretager dig noget andet....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-08 12:09

som du beskriver det er programmet ikke lukket før du afinstallere osv .....

til den mappe/fil kan du bruge fileassassin fra malwarebytes og så har du ikke det problem mere

http://www.malwarebytes.org/fileassassin.php

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-12-08 17:31

omdøb filen og slet den bagefter.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-12-08 17:32

peet49 måske du lige skulle læse hele spørgesmålet inden du svare
Citat
har prøvet at starte i fejlsikret tilstand og slette, og får beskeden

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-12-08 17:34

webnoob->> Ja du får sikkert også læst det hele 100% hver gang??????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-12-08 18:06

Jeg svare ikke; men svarer/dokumenterer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-08 18:09

Der er INGEN på Kandu der SVARER - ALLE KOMMENTERER

og en af kommentarerne bliver så af og til godkendt som SVAR

Kommentar
Fra : sparx

Dato : 30-12-08 18:26

via anden vej blev jeg anbefalet at bruge program Unlocker - den klarede opgaven - kunne i øvrigt heller ikke omdøbe - windows mente jo ikke filen fandtes

Annuller spørgsmålet
Fra : sparx

Dato : 30-12-08 18:27

via anden vej blev jeg anbefalet at bruge program Unlocker - den klarede opgaven - kunne i øvrigt heller ikke omdøbe - windows mente jo ikke filen fandtes