/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Pop-up reklamer..
Fra : Mis90
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 23-12-08 14:25

Hejsa. Hvordan fjerner jeg pop-up reklamerne.. Det er irreterende, computeren går tit i stå, når det kommer..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-08 14:30

Har du ikke slået popop blokering til i din browser ? Det plejer at tage de fleste popop, med de nye browsere er det ikke nødvendig med en selvstændig popop blokker, ellers kan det lyde som om du har fået noget snavs på computeren

Kommentar
Fra : Mis90

Dato : 23-12-08 14:46

Det har jeg, men det tag det ikke :/.. Jeg har sat min virus til, den har slettet noget, men det kommet altså stadig :/

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-08 14:53

En god scanner som kan fjerne en hel del, er Malwarebytes malwarescanner: http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html den kan du lige prøve, finder den noget så er der sikkert ingen vej uden om en sikkerheds forum og få renset din computer grundig, det kan være Malwarecheck, der sidder eksperter og hjælper med at rense helt gratis, du skal oprette dig som medlem før du kan stille spørgsmål: http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php

Kommentar
Fra : K.L.R

Dato : 23-12-08 22:06

Firefox !

Ret meget mere er der ikke at sige til det .

Godkendelse af svar
Fra : Mis90

Dato : 24-12-08 15:07

Tak for svaret o.v.n.. Det virkede :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-08 15:12

Selv tak, godt du fik løst problemt, du ønskes en god jul