/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklame larm og flimmer.
Fra : vedikkealt
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 10-12-08 18:22

For længe siden stillede jeg et spørgsmål her på Kandu, om hvordan jeg kunne blive fri for alle de blinkende reklamer...ISÆR dem man bare køre musen henover, og så får man en eller anden latterlig larm lige i bæret.

Det link nogen kendte dengang stoppede det promte.

Men nu virker DET ikke mere...har prøvet at opdaterer det...men uden effekt...

Mon der er et program jeg skal fjerne på min PC...?

Er der kommet et nyt og bedre...?

Nogen der ved noget...

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-08 19:36

det er IE7PRO og du skal da bare hente den nye version - højreklik på ikonet og se om der står .. ny version tilgængelig .. - eller se under "other/andet" i indstillingerne og opdater derfra

ellers afinstaller og hent igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-08 19:40

http://ie7pro.com/

glemte at sætte linket ind - sorry

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-12-08 20:40

# miritdk

God idé at fjerne det gamle...

Og så røg der straks en nyere version ind via linket...

Ved venstre klik på ikonet var AD Bloker ikke valgt...det har jeg så nu.

Dog ikke helt så effektiv som sidst jeg hentede den.

Så jeg skal jo bare lære at holde øje med deres opdateringer

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-08 20:43

aktiver reklamefilter og aktiver flashblokering - højreklik på ikonet for at se om de er væk (fluebent altså) .. så er det nok lidt mere effektivt skal du se - og du kan altid på en af dig bestemt side ophæve blokeringen midlertidigt .

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 11-12-08 16:38

Tak for svaret miritdk.

Det var dælme dejligt at der igen blev ro på...når man sådan sidder og kigger rundt.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 11-12-08 16:40

UPS....trykkede på SEND før jeg var færdig med at skrive...

og til dig miritdk

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : miritdk