/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Klagenævnet for Domænenavne 2
Fra : ferik
Vist : 590 gange
500 point
Dato : 06-11-08 09:10

da der tilsyneladende er gået "KUK" i spørgsmål nr. 126433 startes hermed et nyt, der henvises til det tidligere

Det tidligere ?
"Klagenævnet for Domænenavne" i kategorien "Andet internet".

Du kan læse tidligere kommentarer her:

http://www.kandu.dk/spg126433.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-08 09:12

Hvorfor mener du der er gået "kuk" i det spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-08 10:07

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
"Abonner på dette spørgsmål
Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg. Dette kan fravælges så snart du har accepteret et svar til dit spørgsmål. "

det ser ikke ud til, at jeg får mail længere, vedrørende dette ?
nok derfor

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-11-08 10:10

jeg ville også forhøje point, det kunne jeg ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-11-08 10:23

ferik

Der er jo ikke gået kuk i tråden. De brugere, der har deltaget har jo ventet på, indlæg fra dig.

Du har så skrevet for 2 dage siden om, hvad der er sket.

Jeg vil lige læse "brevet" igennem, men er sikker på, at der igen kommer kommentarer til tråden.

De fleste har vel troet, at tråden var "død", da der gik så lang tid før brugerne hørte fra dig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-08 10:28

Jeg har også fået mail - derfor min undren....

Men korrekt - du kan kun forhøje (2 gange tror jeg det er).....

Det er garanteret lavet for at alle ikke blot starter med 10 point og så konsekvent forhøjer med 10 point i en uendelighed...

Det går jo ud over seneste 25......

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-11-08 10:31

der har ikke været noget nyt, før nu, hvor der kommet mail fra klagenævnet
(indlæg fra ARLA)

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-12-08 20:13

der vil blive afsagt dom inden 19 jan. 09

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-01-09 20:46

klagenævnet har udsat sagen
EK

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 31-01-09 22:23

Han taber med stor sikkerhed desværre nok. Erhvervsdrivende bliver oftest tilgodeset ifht. privatpersoner. Med mindre han faktisk har brugt navnet til f.eks. noget der involverer en masse folk så er det nok farvel til laerkevang.dk.

Det ved Arla jo godt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-02-09 04:05

Jeps, det bliver nok Arla der skummer fløden.

Men fremgangsmåden fra deres side er helt forkert da de burde have fremsendt et tilbud først om at måtte købe domænet, de har helt sikkert heller ikke undersøgt hvor gammelt det var før de kort og godt gik direkte til klagenævnet.

Microsoft støvsuger også nettet for at finde domænenavne der kommer deres egne ting for tæt, men de spørger dog ejeren først.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-02-09 09:45

der findes vist flere "BOYKOT ARLA" grupper på nettet
jeg er selv hold op med at købe vare fra Arla