/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
3 i en spørgsmål
Fra : jensviggo
Vist : 607 gange
20 point
Dato : 05-11-08 08:24

Jeg har 3 spørgsmål, hvis det ikke er for meget forlangt????

jeg prøver.

Hvordan indsætter man smileys i teksten, jeg har forsøgt, ved at trykke på smileys ikonet og valgt, men der kommer kun tekst f.eks ( glad!

Jeg får næsten hver dag et nyt (men det samme)der popper op til venstre, som jeg ikke har bedt om, skide irriterende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-11-08 08:26

Citat
Ubesvarede 13
- Besvarede 27
- Annullerede 59
- Slettede 1
Ialt 100

Det finder du selv ud af, IT arbejder.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-11-08 09:06

Du ser da ud til godt at kunne lave smileyes.
Når du stiller spørgsmål så kan du eventuelt trykke på ikonet længest til højre lige over det sted du skriver teksten der er et forstørrelsesglas over et stykke papir så kan du se om dine smielys virker rigtigt inden du sender spørgsmålet rigtigt.

Ja den popup er irriterende du mener den hvor der står du har fået 20point fordi det er første gang du har logget ind idag ik ?

Man kunne muligvis slukke for javascript men så er der jo andre ting som ikke virker som man gerne vil have skal virke.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-11-08 09:14

Citat
Jeg har 3 spørgsmål, hvis det ikke er for meget forlangt????

Mon det var for meget forlangt at du afsluttede dine gamle spørgsmål?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-11-08 09:36

Du er da en af de asociale spader, som vil skide på de brugere der forsøger at hjælpe dig... 59 anullerede spørgsmål.....Skam dig Du skal bare ikke ha hjælp til noget som helst......

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 20 point
Dato : 05-11-08 09:47

Fra profilbeskrivelse
Citat
IT-Projektleder
LOOOOL Den er fandme go Gud fader bevars'... IT-projektleder og min bare

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-11-08 11:09

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-11-08 11:23

Du skulle hellere passe dine spørgsmål, så de som forsøger at hjælpe dig ikke er komplet til grin. Det er muligt, at du synes det er sjovt at gi mig point, men jeg kan oplyse dig om, at jeg heldigvis ikke får dem, da jeg er alm. bruger