/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google
Fra : Nanabn
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 03-11-08 09:38

Jeg er kommet til at sige nej til, at Google skal færdiggøre de sætninger, jeg skriver, og det vil jeg gerne have lavet om, men hvordan gør jeg det?

F.eks. Hvis jeg nu skriver bj, så foreslår Google selv bjørn, bjarne mf.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-08 10:10

Funktioner - internetindstillinger - browserdata

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-08 11:48

Citat
Jeg er kommet til at sige nej til, at Google skal færdiggøre de sætninger
det skal du da spørge om hos Google men hvis du i stedet for mener Internet Explorer på din computer, så har Nordsted1 lidt ret, Funktioner - Internetindstillinger - fanen Indhold - ud for Autoudførelse klikker du på på Indstillinger og sætter markering ved Webadresser, Formularer og Brugernavne og adgangskoder i formularer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-08 12:06

Hvis du har google søgebar/toolbar er det bare at trykke på indstillinger - der kan du bestemme hvad google skal og ikke skal

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 03-11-08 13:19

Hvis det er søgefeltet til højre i browseren, så kan du klikke på det store G til venstre, gå ned og klik på Håndter søgetjenester, der kan du sætte markering ved Vis forslag ved søgning

Godkendelse af svar
Fra : Nanabn

Dato : 03-11-08 15:12

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-08 01:34

Selv tak, fik du nu dine søge forslag igen ?