/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
google.com/chrome
Fra : Smokei
Vist : 787 gange
100 point
Dato : 02-11-08 17:26

http://www.google.com/chrome/index.html?brand=CHMZ&utm_source=en-et-yt-ftr&utm_medium=et&utm_campaign=en&hl=da

Er der nogen her på Kandu som har prøvet google.com/chrome?. Er det godt eller dårligt.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 02-11-08 17:33

Har brugt den i en periode. Oplever den som en klar forbedring i forhold til de eksisterende i forhold til brugervenlighed og hastighed.

Der var dog lidt for mange mange ting der bar præg af at det er en beta udgave så indtil videre er det satdig firefox og opera der er den foretrukne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-08 17:34

Det er der nogle brugere, der har prøvet.

Der har været for og imod, men du kan selv se her, hvor mange spørgsmål/tips, der har været om det emne

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=chrome&sa=7

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-08 17:35

Jeg er enig med udtalelsen fra Thomas, dog bruger jeg helst Explorer.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-11-08 17:37

CROME er ikke særlig sikkert efter experters udsagn...

http://politiken.dk/tjek/digitalt/internet/article562791.ece

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-08 17:37

Jeg har prøvet den, men har skiftet på grund af div. risici.

Ellers var jeg positiv forde den var hurtig og enkel.
Dog kunne jeg ikke bruge den til netbank.

Men jeg har ikke fulgt udviklingen, men mon ikke der kommer reaktioner?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 02-11-08 20:03

Jeg bruger kun den overvejende, med mindre det er til netbank, da det ikke er oppe at køre endnu.
Jeg syntes helt klart det er den bedste browser jeg tildato har prøvet.
Desuden er det den browser jeg arbejder hurtigst i. Der er mange smarte ting, der letter arbejdet rigtig meget.
Kan kun anbefale den.

Kommentar
Fra : billigt

Dato : 02-11-08 20:20

Hurtig, men mangler desværre masser af IE 6 funktionerne.
Men ville heller ikke bruge den til bank eller lignende.
Der skulle komme en bedre udgave senere på året, næste år,
som skulle rette op på fejl og mangler.
Hader deres såkaldte start side, med tilbehør - links på højre side

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-11-08 21:47

Indtil der kommer de forventede forbedringer, bruger jeg p.t.
Avant-Browser.
Dér går det hele nu osse ret kvikt.

Godkendelse af svar
Fra : Smokei

Dato : 24-11-08 21:29

Tak for svaret yearhouse.

En vigtig kommentar for mig var at Du skriver:

Citat
Dog kunne jeg ikke bruge den til netbank.

Jeg har nok også sovet lidt i timen da der var mange indlæg tidligere om emnet.

mvh

Smokei