/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sequence??
Fra : salacia
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 15-10-08 22:16

Hej, jeg kunne godt tænke mig at give brætspillet Sequence i julegave. Og da det er svært at finde, vil jeg spørge her, om der er nogen af jer der har set spillet i en butik?
Eller tror I kun man kan finde dem på nettet - kom gerne med links

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : drala

Dato : 15-10-08 22:27
Kommentar
Fra : drala

Dato : 15-10-08 22:29
Kommentar
Fra : drala

Dato : 15-10-08 22:32
Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-08 08:48

For 2 år siden købte jeg det i Super Best - prøv deres hovedkontor, - hvor de har gjort af evt. restlager!

Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : salacia

Dato : 16-10-08 10:38

Tak for svaret Ammitz.
men også tak til jer andre. jeg vil prøve at lede efter det i superbest og andre butikker, men hvis ikke jeg kan finde det er jeg nok nødt til at købe det gennem en af de links :)