/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
LYKØNSKNINGS-KORT
Fra : AG112
Vist : 2629 gange
100 point
Dato : 29-09-08 06:46

DER VAR ENGANG, JEG HAVDE ET LINK LIGGENDE, TIL AT LAVE GRATIS LYKØNSKNINGSKORT I,
DER VAR OVEN I KØBET MUSIK SAT TIL.

ER DER NOGEN DER KENDER ET STED PÅ NETTET, HVOR MAN KAN SKRIVE I SÅDANNE ET KORT OG SENDE SOM MAIL ??

TAK FOR HJÆLPEN

MED VENLIG HILSEN
AG112

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-09-08 07:22

Her kan du sende gratis kort med musik
http://www.123kort.dk/

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 29-09-08 08:06

Her kan du også finde nogle

http://giffengaffenguffen.dk/postkort/index.php

God dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-08 08:19

Og så er der lige den hage at de fleste mailprogrammer automatisk sorterer dem fra som potientel farlige..

Så det er slet ikke sikkert modtageren overhovedet ser det...

Dårlig ide med disse online kort...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-09-08 08:37

Je som REFI siger en meget dårlig ide.
Mange har jo en af de mange grstis E-mail, hvor alt skidt bliver sorteret fra. Når der er vedhæftet noget bliver det frasoteret.

hawaii7

Kommentar
Fra : lally

Dato : 29-09-08 08:40
Kommentar
Fra : AG112

Dato : 29-09-08 09:03

TAK FOR LINKET HELLEBIRGITTE OG I ANDRE, DET KAN GODT VÆRE DET ER EN RIGTIG DÅRLIG IDE,
SÅ MÅ JEG JO SELV IGANG MED AT LAVE NOGET, DET KAN JEG NOK OGSÅ, JEG SYNTES BARE DEM MED MUSIK VAR SÅ SJOVE, HVOR DER LØD EN SANG NÅR DE BLEV ÅBNET.

JEG VIL ALLIGEVEL GERNE FINDE DET LINK MED MUSIK, HVIS DER ER NOGEN DER KENDER DET ??
SÅ KAN JEG OVERVEJE HVAD JEG KAN BRUGE.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-08 09:12

HVIS du alligevel vælger at sende et af den slags kort bør du som MINIMUM sende vedkommende en mail at den er god nok - kortet er fra DIG....

Dermed er det ikke sikkert vedkommende vil åbne kortet da det som regel medfører en del spam - noget skal de jo leve af

Men her er lidt at vælge mellem....
http://www.seniorinternet.dk/senior24postkort.htm

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-09-08 10:13

Er det denne side, du tænker på http://www.freetime.dk/e-postkort-design.htm

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 29-09-08 10:24

Tak for svaret refi.

JEG VED NU IKKE RIGTIGT OM DET ER KLOGT AT BRUGE DET, NÅR DU SKRIVER SÅDAN, MEN JEG SER LIGE NÆRMERE PÅ DET SENERE.

MVH
AG112

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-08 11:36

Selv tak...

Generelt er det en dårlig ide med disse kort da du derved OGSÅ udleverer modtageradresse til spammere.....

Men som sagt - SKAL det være - så som minimum en NORMAL mail sideløbende så modtager i det mindste VED hvad han/hun går ind til....

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 29-09-08 21:13

HEJ ANS

NEJ, DET ER DESVÆRRE IKKE DEN HENVISTE SIDE JEG HAVDE SIDST, MÅSKE FINDES DEN IKKE MERE.

TAK FOR HJÆLPEN ALLESAMMEN.

MVH
AG112