/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
COM surrogatte
Fra : birkglerfoss
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 23-09-08 12:17

Er der nogen der kender til dette problem?
Jeg fandt en fil som jeg skulde hendte fra internettet og kopiere den over i
system 32 men jeg gjorte det forkert ved at klipe den i steden for at kopiere og nu kan jeg ikke finden den, for at løse midt problem skulde jeg købe et nyere verition af nero, det gider jeg ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-08 12:48

Kopier den derfra hvor du har sat den ind og sæt den tilbage igen...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-09-08 23:05

Om du klipper eller kopiere en fil ind i en mappe giver det samme resultat. Det har kun betydning hvor du henter filen fra, klipper du, ja så fjerne du filen fra kilden og koipere du, ja så kopiere du den bare.

Men kan du ikke beskrive problemstillingen igen, hvorfor er det du skal kopiere en fil ned i system32 mappen??? Hvorfor skal du bruge nero til og rette fejlen??? får du nogen fejlmeddelser???

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 25-09-08 21:53

problemet er løst af sig selv, jeg ved ikke hvordan det er skedt.
Jeg skrev "com surrogate" i gugel og fik løsningen, ved at hendte en genvej til filen fra et forum, og lagde den i "hendete filer" men hvor der var ved jeg ikke, det som jeg gjorte forket var at jeg klippede filen isteden for at kopiere den fra mappen "hendete filer" og lagde den i system32.
jeg søgte so igen fandt en anden løsning og der fik jeg at vide at jeg skulde købe en nyere udgave af nero so blev problemet løsdt
Det behøver jeg så ikke aligevel for det hele er overståvet.

mange tak for indsatsen

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 25-09-08 21:54

hvordan avslutter man dette spørgsmål

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-08 06:53

På samme måde som du har afsluttet de øvrige...

Ved at acceptere et af svarene som tak for hjælp....

Men mener du ikke du har fået hjælp kan du jo annulere spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : birkglerfoss

Dato : 26-09-08 15:12

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-08 15:35

Selv tak....