/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Klagenævnet for Domænenavne
Fra : ferik
Vist : 1416 gange
300 point
Dato : 18-09-08 19:19

Jeg har en god ven, der har Domænenavnet www.laerkevang.dk
Han haft det i ca. 8 år, han boede på det tidspunkt han oprettede det, på en ejendom der havde navnet Lærkevang,
Derfor var det naturlig at vælge dette navn.

Han har så den 17-09-2008, modtaget et brev fra:

Klagenævnet for Domænenavne

E-mail: Sekretariat@domaeneklager.dk

Vedr. : Domænenavnet laerkevang.dk
Klagenævnet for Domænenavne har modtaget vedlagte klage over registreringen af
ovennævnte domænenavn, som De ifølge vedlagte whois-udskrift står som registrant af.
Klagen var vedlagt bilagene 1-5, som ligeledes vedlægges.
På klagenrævnets vegne skal jeg venligst anmode Dem om at fremsende Deres bemærkninger
(svarskrift) til klagen. Deres svarskrift samt bilag bedes fremsendt til klagenævnet
via e-mail senest den2. oktober 2008. Har De ikke mulighed for at fremsende svarskrift
samt bilag via e-mail, bedes materialet fremsendt som almindelig post i 4 eksemplarer.
De bedes i svarskriftet blandt andet oplyse om følgende forhold:
1) Er De erhvervsdrivende? I givet fald indenfor hvilke fagområder?
2) Med hvilket formål er registreringen af domænenavnet sket?
3) Har De en særlig adkomst til det registrerede domænenavn (eksempelvis i kraft af
en varemærke ret, selskabsnavn forretningskendetegne eller person navne ret )?
4) Hvilken faktisk brug har De gjort af domæne navnet og hvilken anvendelse påtænkes
fremover?
5) Har muligheden for videresalg haft betydning for Deres registrering?
6) Har De registreret flere domænenavne? I givet fald hvilke?
Brevet fra Arla til klagenævnet var vedlagt, og en masse papirer, det væsentlige var:

Påstand:
Indklagede tilpligtes at overdrage domænenavnet <Laerkevang.dk>til Klager.

Det har han naturligvis ikke tænkt at gøre
Det har ikke været i hans tanker i 8 år, at Arla kunne finde på at registrere et mælkeprodukt
med hans domænenavn
min ven har kun det ene domænenavn samt lærkevang.dk som ikke er taget i brug

? hvordan svarer han bedst, Klagenævnet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 19:28

Citat
hvordan svarer han bedst, Klagenævnet

Ærligt...

Tilbyd Arla at købe det mod en "vis" kompensation....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 19:33

Mon ikke "klagen" kommer af at der BEVIDST er lagt link på FORSIDEN der kunne misforståes...

I øvrigt kan jeg ikke se noget formål med siden overhovedet

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 18-09-08 19:34

Kontakt dk-hostmaster, som administrerer alle danske webadresser.
Det er ikke Whois¨s område.

Personligt havde jeg ikke givet mig, men hvis de virkelig ville, så havde jeg søgt fri process og kørt sagen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-08 19:44

Ja det er hostmaster som bestemmer.
Laerkevang dk er jo ikke endgang selve "lærkevang" som arla åbentbart ejer.

Grunden er nok den reklame på forsiden som kan virke som provokation.

Jeg prøvede lige www.lærkevang.dk og fik denne: (Jeg benytter IE6)
Citat
De har ønsket at se hjemmesiden på internetadressen http://www.lærkevang.dk/
Desværre understøtter Deres browser ikke danske bogstaver (æ, ø, å, ä, ö, ü, é) i adressefeltet.

For at sikre at De fremover kan gå til hjemmesider med danske bogstaver, kan De installere en browser, som kan fortolke disse korrekt. De mest populære browsere til Windows er:

Opera udgave 7.2 og senere.
Mozilla udgave 1.5 og senere.
Firefox.
Internet Explorer 7.0 Beta 3.
Alternativt kan De installere et såkaldt plug-in, som kan oversætte navnene for Internet Explorer. Der findes - så vidt vi er orienterede - 2 funktionelle plug-ins, som er i stand til dette:

idnnow - VeriSigns IDN plugin
echIDNA (download - site) - Open Source IDN plugin (denne starter ikke selv op ved genstart af maskinen, men en EDB-kyndig kan tilføje programmet til menuen Start)
DK Hostmaster A/S har afprøvet funktionaliteten af ovennævnte software, men påtager sig i øvrigt intet ansvar af nogen art i forbindelse med brug heraf.

Men han skal nok gøre klar til en stor advokatregning, for sådanne sager ender som regel med et forlig, hvor hver især betaler sin advokat.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-09-08 19:46

Jeg må give Refi ret

Citat
Mon ikke "klagen" kommer af at der BEVIDST er lagt link på FORSIDEN der kunne misforståes...

I øvrigt kan jeg ikke se noget formål med siden overhovedet

Det er jo en ren reklame side (selv Prebens startside), så hvorfor ikke sælge den til Arla?

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-09-08 19:51

Det kan meget hurtigt blive den lille mand mod det store multinationale selskab, så det er svært at råde. Har han råd til dyre advokatregninger? Kan der søges fri proces? Her kan det komme til.

Desværre er det nok sådan at den lille bliver trynet af den store, men det er demokratiets vilkår.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-09-08 19:55

http://www.aarhus.dk/default.asp?Id=433&LcId=da&AjrDcmntId=2738&AjrThmId=0&AjrThmPg=0

arlas produkt er langt nyere end omtalte hjemmeside så jeg tror der skal meget til - det ville være en super sag for en aggressiv sagfører

og ejeren har tilknytning til det hus der havde samme navn !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 20:02

Det hjælper ikke en skid...

Der skal virkelig gode argumenter og beviser til for ikke at skulle aflevere....

Prøv blot at se de sager der allerede ER afgjort....

Men korser sig over hvad større firmaer kan tillade sig...

Selv elgiganten (ikke domænet) er kommet til kort....

Er Lærkevang registreret som et Brand (og det er det sikkert) vil de med næsten 100% sikkerhed have ret til alt der bare smager af navnet.... - selvom det oprindeligt var registreret "lovligt".....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-09-08 20:02

Ejer af navnet lærkevang.dk
Citat
Domænenavn: lærkevang.dk
DNS: xn--lrkevang-j0a.dk
Registreret: 2004-12-23
Status: Aktivt

Registrant:

Bruger-id: PN2477-DK
Navn: Preben Nielsen
Adresse: Løgstørvej 13
Postnu. & by: 9640 Farsø
Land: Danmark

Han har kun haft navnet i 4 år.

Så han skal holde fast på sit domænenavn.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 18-09-08 20:13

Jeg kan med næsten sikkerhed forudsige udfaldet af denne sag
og det bliver at Arla taber
alene med den begrundelse
at det nævnte produkt overhovedet ikke fandtes, da domænet blev registreret

Jeg har selv tabt en lignende sag i ankenævnet
landsbyen Nees ville naturligvis gerne have domænet www.nees.dk
men det var allerede registreret af en privat person
som tilmed ikke engang hedder Nees - bare har det som kælenavn blandt vennerne

Ud fra den betragtning kan Arla ikke andet end tabe
og må derfor fremsætte et fornuftigt tilbud på køb af domænet

Hvis domænet i dag kun bruges til narreværk
så er det naturligvis straks en anden sag

Anbefal derfor din ven at bruge de 3-4.000 kr
som det koster at få en rigtig og fungerende hjemmeside op at stå
de penge kommer givetvis 10-fold hjem igen om få uger
helst så siden står der allerede i løbet af natten

Hvis sagen falder anderledes ud - (så Arla vinder)
så vil jeg meget gerne høre nærmere
for så har klagenævnet et problem

Jeg lægger derfor min adresse her
husk blot at udskifte til @ i mail-adressen

Med venlige hilsener fra
JAPANSKEDANMARK.DK

Svend-Erik Mortensgaard
Internet: www.japanskeDanmark.dk
samt www.japanskemoebler.dk
og www.japanskte.dk
Mail: kontoret snabelA japanskedanmark.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 20:33

Prøv at læse en sag som denne....

Og bemærk
Citat
Da jeg den, 16. juli 2003 registrerede omtalte domænenavn, fandtes "virksomheden" Odsherred kommune overhovedet ikke.

De vandt alligevel...

http://www.domaeneklager.dk/uploads/1315-odsherredkommune.pdf

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 18-09-08 21:10

Kære Ferik

Sikken dilema din gode ven er kommet i.

Få ham til at fjerne de logoer der er brugt på forsiden. Der er copyright på disse.
Og følg så Jimmy17:

Citat
Personligt havde jeg ikke givet mig, men hvis de virkelig ville, så havde jeg søgt fri process og kørt sagen.

Når sagen er kommet så langt skal han søge juridisk bistand. Han skal ikke begynde som den "lille mand" at køre sagen alene. Altså få en proff til at svare. Find en advokat (der findes juridisk og gratis bistand i hver en kommune) der kan magte sådan en sag.

Din ven er i sin gode ret til at beholde sin domænenavn. Skulle alle vi menige automatisk aflevere vores domæner - som vi har haft i lang tid - blot fordi et gigant firma har fået en ide til et produkt der netop svarer til et domæne der ejes af en privat person.

Den holder ikke.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-09-08 21:16

til Bent Juul
Domænenavn: laerkevang.dk
DNS: laerkevang.dk
Registreret: 2000-06-19
Status: Aktivt

lærkevang.dk er fra senere, da man jo ikke 2000 kunne reg. med æøå

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 18-09-08 21:36

Undskyld, men jeg fatter ikke en brik af din vens tankegang. Hans "side" indeholder jo udelukkende reklamelogoer. Hvad er formaalet med at beholde en saadan side?
Selv dog navnet til Arla og vaer glad over at tjene nogle lette penge i stedet for at bruge tid paa en intetsigende side.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:40

Nemlig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 21:42

Uanset hvad kan din ven komme frygtelig i klemme...

Han har garanteret IKKE tilladelse til at bruge flere af de logoer der ligger på siden - så det kan blive dyrt i den sidste ende....

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-09-08 21:48

spyfus!
du har selvfølgelig lov til at din mening om siden, men det er jo ikke et spørgsmål om at sælge,
de Mægtige ARLA vil have den gratis
jeg ved at der rigtig mange, der har mail adresser hos laerkevang.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-09-08 21:49

Ferik
Citat
lærkevang.dk er fra senere, da man jo ikke 2000 kunne reg. med æøå

Det er også det jeg skriver, lærkevang.dk har kun været oprettet i 4 år

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-09-08 21:52

Han kan da ringe til Arla og spørge hvad de vil give for et domænenavn Eller få en advokat til at henvende sig.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-09-08 22:00

Ferik, jeg tror det største problem er startsiden - hvor der reklameres for 2 konkurrerende majerier og der samtidigt står:

Citat
Lærkevang anbefaler

skrevet på samme måde som Arla's mærke!

Hjemmesiden hedder www.laerkevang.dk.

Så fjern eventuelt første side eller reklamerne - de vil kun give problemer, som din ven ikke har penge nok til at klare!

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 19-09-08 00:09

Hej Spyfus

jeg ser at det er min side der er tale om og jeg kan fortælle dig at det absolut ikke er en reklame side men som det fremgår er det en startside, som bruges af mange, og det er udelukkende link, som er rart for dem som bruger flere pc'er og altid har www.adr til det man skal, og der er ca 20 der har mail på dette domæne navn@laerkevang.dk, og når jeg handler mejeprodukter ser jeg det som et positivt tegn at der ikke står Arla på produktet, men jeg må berundre Arla da hvis du ser efter er der mange produkter som f.eks TusindFryd, som vi jo syntes at det er helt iorden men det er også Arla der står bag dette, det er et spørgsmål om man vil være sig selv bekendt, og som jeg ser det er det kun penge der styrer Arla, så køb altid de ting der ikke står arla på, men se godt efter ellers bliver du snydt. STÅ VAGT OM DE SMÅ

MVH Preben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-08 09:02

Du bliver endnu mindre hvis du ikke sørger for at fjerne de logoer du IKKE har tilladelse til at bruge

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 19-09-08 10:58

>Preben
Jeg fatter endnu mindre nu. Du har et domaene, hvorpaa der er ulovlig brug af logoer og saa siger du, at andre benytter denne paerevaelling af links uden sammenhaeng??? For at spare et nanosekund? Det vil da vaere langt hurtigere, hvis man havde tilfoejet linkene til ens favoritter/bogmaerker.
Endvidere skal vi stoette de smaa. Hvorfor er der saa links til GIGANTER som IBM, DR, Eniro, TDC og MSN???
Sorry men jeg kan paa ingen maade forestille mig at du vil vinde denne sag og er ligeledes sikker paa, at ARLA kan anvende domaenet paa mere fornuftig vis.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 19:13

Altså det er sku da en syg side den der prebens Det er da udelukkende for at få skabt et problem

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-09-08 19:35

Spyfus
din kommentar: Sorry men jeg kan paa ingen maade forestille mig at du vil vinde denne sag og er ligeledes sikker paa, at ARLA kan anvende domaenet paa mere fornuftig vis.

jeg ved ikke så meget om Arla`s sider, da jeg ikke så ofte besøger dem,
men jeg ved, at det vel ikke, er mere 2/3 år siden, at Arla på det groveste, misbrugte deres dominerende stilling på markedet, og måtte betale Hirthals Mejeri en stor erstatning, det var vist et tocifret million beløb
? måske er der nogen der ved lidt mere om den sag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-08 19:40

Citat
hvordan svarer han bedst, Klagenævnet

ved at skrive

Citat
Han haft det i ca. 8 år, han boede på det tidspunkt han oprettede det, på en ejendom der havde navnet Lærkevang,
Derfor var det naturlig at vælge dette navn.

Senere kan han jo så selv forklare hvorfor siden er fyldt med reklamelogoer, men det bliver vel ikke et problem !!!!!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-09-08 19:51

"reklamelogoer"
jeg kalder dem "link", og bruger dem ofte
jeg kommer til mange pensionister og hjælper dem med computer, de er glade for at få en side med så mange gode link

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 19-09-08 19:55

Spyfus

Det er fordi du ikke har set hvad det går ud på, det er ikke reklame for nogen firmaer, og det er ikke kun til eget brug der er en del der bruger den som startsiden, da jeg herhjemme kan lægge et nyt link til deres bank eller den blå avis el.l. alle små billeder er link, og jeg har jo ikke spurgt alle om jeg må, men dem jeg har spurgt, er selvfølgelig glad for at få folk til at bruge deres side, så det med ophavsretten er helt iorden

og der er ca. 25 der bruger mail med navn@laerkevang.dk da den ikke hænger op på deres netopkobling kan du f.eks. huske en sådan adr http://www.playr.co.uk/sudoku/index.php hvis du vil spille Sudoku eller https://www.portalbank.dk/9174/ hvis du skal i sparekassen

så der er mange der er rigtig glad for siden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-09-08 19:58

Jeg er meget enig i det ans skriver, Lad være med at opgivende som flere skriver - stå fast på rettigheden for laerkevang.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-08 20:06

Citat
"reklamelogoer"
jeg kalder dem "link", og bruger dem ofte

Kald dem hvad du vil...

Du MISbruger andres logoer - og det kan blive dyrt....

Du kan linke til firmaerne lige så meget du vil - men det kræver tilladelse at bruge der registrerede logoer...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-09-08 20:17

Citat
men det kræver tilladelse at bruge der registrerede logoer...
Har jo intet med retten til domænet at gøre !!!! desuden er der masser af firmaer der ønsker at vi på private sider reklamerer med deres logoe ?!?! så kan ikke se der er noget forkert i det.

Så fortsat SE HVAD ANS SKRIVER kl. 19.40 og glem alle pessimisterne.

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 19-09-08 20:19

refi

Jeg har nu pr. mail kontaktet en del af dem der har link på min side og har fået svar fra en del, det er mest sådan at de siger vi vil da alle gerne have gratis reklame, og ingen har vætet negativ, den eneste der kan være negativ er dem der har taget mit navn til deres mælk, men dr kunne jo bare vælge et andet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-08 21:30

Citat
Du MISbruger andres logoer - og det kan blive dyrt....

Nu er det jo ikke det spørgsmålet drejer sig om !!!!!

Hvis Preb0232 har rettighederne til Laerkevang + Lærkevang, så er det hans domæner.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-08 11:30

Arla har da bare fået et meget stort og surt mælkebøvs, da det gik op for dem, at domænenavnet var optaget.

"Baggrund
Konceptet Arla Lærkevang® blev lanceret i juni 2007. Opgaven var – og er fortsat – at sikre forbrugerne frisk mælk fra køer på græs."

http://www.arla.dk/appl/HJ/HJ401/HJ401D01.NSF/O/august-en-ny-laerkevang-i.html

På det tidspunkt havde din ven jo haft domænet i ca. 7 (3 )år.

Så det er Arla, der er for sent ude

Men hvis det betyder så meget for Arla at have domænet, så skal han da ikke sælge det for en slik, hvis han vil sælge det.

Desuden er det navn Arla har fået registreret Arla Lærkevang®

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-08 11:37

I den sidste ende er der INGEN her der kan give nogen ret....

Så du har ikke nogen udvej...

Sælg det til Arla eller kør sagen - de er de eneste der kan afgøre det....

Husk tegnebog...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-09-08 10:01

jeg lukker ikke foreløbig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-08 19:14

Jeg håber da heller ikke, at du lukker, før vi får afgørelsen på spørgsmålet.

Kandu annullerer først spørgsmålet den 18/19. december 2008.

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 02-11-08 22:29

Vi venter nu på at ARLA skal svare klagenævnet, de har til 3/11 så midt i ugen ved vi nok mere

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 04-11-08 17:08

Her svar fra domaneklagenævnet:

Og derefter svar fra ARLA ( det er sendt som PDF og mangler nogle steder ÆØÅ og evt andre fejl ved indscanning, men man kan forstå meningen)

Kære Preben Nielsen

Klagenævnet har modtaget vedlagte e-mail som replik i sagen vedrørende Deres registrering af domænenavnet laerkevang.dk.

På klagenævnets vegne skal jeg venligst anmode Dem om at fremsende Deres yderligere bemærkninger (duplik) til sagen. Deres duplik samt eventuelle yderligere bilag (litreret fortløbende med bogstaver) bedes fremsendt til klagenævnet via e-mail senest den 20. november 2008. Har De ikke mulighed for at fremsende duplikken samt bilag via e-mail, bedes materialet fremsendt som almindelig post i 4 eksemplarer.

Hvis De ikke fremsender yderligere bemærkninger til sagen, kan klagenævnet træffe afgørelse i sagen på det foreliggende grundlag efter udløbet af den nævnte frist. Manglende yderligere bemærkninger til sagen kan ligeledes medføre, at forligsproceduren i DIFOs regler om Klagenævnet for Domænenavne (Regelsættet) vil blive indledt.

Med venlig hilsen
Klagenævnet for Domænenavne

Karina Winther
Sekretariatet

Svar fra ARLA

Klagenaevnet for Domaenenavne

Fra: Lone Prehn [lone.prehn@zacco.coml Sendt: 3. november 2008 11:00
Tit:   Klageneavnet for Domaenenavne
Emne: RE: Vedr.: domaenenavnet laerkevang.dk - j.nr.: 1640

Tit Klagenaevnet for Domaenenavne:
Vi henviser til indklagedes svar of 1. oktober 2008 og skal hewed fremkomme med Wagers replik i den anledning:
Indklagede gor geeldende, at domaenenavnet <laerkevang.dk> er blevet valgt, fordi Indklagede 1 1998 boede i en ejendom med navnet Laerkevang og bl.a drev en softgunklub med samme nave.
Indledningsvis skal Klager gore opmeerksom pa, at Indklagede ikke har fremlagt nogen dokumentation herfor. De indsendte bilge A og B, der neesten ikke kan leases, kan ikke bruges som objektiv, dokumentation for, at Indklagede beboede ejendommen Learkevang i 1998 og drev den pageeldende klub under samme navn.
Klager Iaegger imidlertid under alle omstaendigheder til grund, at Indklagede ikke bebor denne ejendom Iaengere og ikke Iaengere har en softgunklub med dette navn.
Det er forudsat i forarbejderne til domeeneloven, at der kan og bor ske en konkret interesseafvejning af, hvem der har mest brug for et bestemt domeenenavn. Domeenenavne er knappe ressourcer og f afvejningen of Klagers og Indklagedes interesse i domeenenavnet kan og border indga kommercielle og samfundsmaassige forhold.
Indklagede oplyser, at han anvender domaenenavnet som startside med mange gode links, der bl.a. anvendes of ordblinde elever. Uden at ville forklejne indklagedes interesse i fortsat at kunne give disse links videre, er det dog Klagers opfattelse, at der ma kunne findes mange andre domeenenavne, der egner sig lige sa godt til dette formal.
Klager har som indehaver of varemaerket LIERKEVANG en abenlys beskyttelsevaerdig interesse i domarnenavnet <laerkevang.dk>, som ikke vii kunne opfyldes gennem brug of andre domeenenavne. Den konkrete interesseafvejning bor derfor efter Klagers opfattelse klart falde ud til Klagers fordel.
Vi imodeser indklagedes eventuelle duplik i sagen.
Yours faithfully / med venlig hilsen Lone Prehn
European Trademark Attorney, Partner Direct line: +45 39488264
Mobile: +45 28144568
Fax: +45 39488080
E-mail: lone. orehn n(o)zacco. corn Web: www.zacco.com
Zacco
Hans Bekkevolds Alle 7 2900 Hellerup Denmark
This e-mail may contain confidential copyright or legally privileged information or material, and is intended for the addressee(s) only. No one else is authorized to read, store, copy, forward or otherwise use or disclose any part of its attachment in any form. If you have received this e-mail incorrectly please notify us by telephone + 4539488000 and

forward this e-mail to info@zacco.dk and then delete it unread. Thank you!
WARNING: From time to time, our spam filters may eliminate legitimate a-mails from clients. If your e-mail contains important instructions, please ensure that we acknowledge receipt of those instructions.
From: Klagenaevnet for Domc-enenavne [mailto:sekretariat@domaeneklager.dk] Sent: Thursday, October 16, 2008 6:22 PM
To: Lone Prehn
Subject: Vedr.: domeenenavnet laerkevang.dk - j.nr.: 1640
Keere Lone Prehn

Klagenaevnet har modtaget vedhaaftede svarskrift med bilag A og B som kommentar tit Deres kiage over registreringen of domeenenavnet Iaerkevang.dk.

Pa klagenaevnets vegne skal jeg venligst anmode Dem om at fremsende Deres yderligere bemaerkninger (replik) tit sagen. Deres replik samt eventuelle yderligere bilag (som fortlobende skal litreres med tai) bedes fremsendt tit klageneevnet via e-mail senest den 3. november 2008. Har De ikke mulighed for at fremsende replikken samt bilag via e-mail, bedes materialet fremsendt som almindelig post i 4 eksemplarer.

Hvis De ikke fremsender bemeerkninger tit registrantens svar, kan klagenaevnet traeffe afgrrelse i sagen pa det foreliggende grundlag efter udlobet of den narvnte frist. Manglende bemarrkninger tit registrantens svar kan ligeledes medfore, at forligsproceduren i D1FOs regler om Klagenaevnet for Domaenenavne (Regelsarttet) vii blive indledt.

Med venlig hilsen
Klageneevnet for Domeenenavne
Christina Gronbech Sekretariatet

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-11-08 19:03

"Abonner på dette spørgsmål
Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg. Dette kan fravælges så snart du har accepteret et svar til dit spørgsmål. "

det ser ikke ud til, at jeg får mail længere, vedrørende dette ?