/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer/Firefox
Fra : o.v.n.
Vist : 879 gange
400 point
Dato : 12-09-08 21:53

Jeg har og har altid haft et irriterende problem, når jeg bruger begge ovennævnte browsere, så er Internet Explorer klart den langsomste, når jeg har tastet en adresse eller klikket på en adresse i Foretrukne, så går der rum tid inden siden bliver indlæst, spildtiden bruger jeg så i Firefox og nu kommer problemet: Når Internet Explorer endelig er færdig med siden, så popper den op og lægger sig oven på Firefox, hvordan kan jeg undgå dette ? Sådan at Internet Explorer bliver bagved indtil jeg klikker på ikonen nede på den blå linje

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 22:13

Lav det om i din regbase.
Eller se efter i PLUGINS i din IE browser under
FUNKTIONER
INTERNETINDSTILLINGER
/ programmer
/ADMINISTRER.
Slet eller LUK for ?

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 23:12

Ellers brug Google´s Crome, den er lynhurtig, men desværre
uden alt andet, som man er vant til fra MS, men den vinder, HOS MIG
hvor der til tider skal surfes med mange sider på engang.

MINUS, den er kun på såkaldt Beta stadiet, men stadig meget hurtig.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 13-09-08 09:17

Der er vel kun en rigtig god løsning: Drop alt andet end Firefox.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-08 09:30

Måske men så skal jeg have en anden adgang til banken, det er der bruger jeg Internet Explorer, blandt andet

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 400 point
Dato : 13-09-08 21:19

Brug kun Firefox, du skal bruge IE Tab, der kan man skifte mellem FF og IE i nederste højre hjørne

Hent den her:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419

Når du så surfer i FF og der er en side der ik er så god trykker man på ikonet nede til højre,
så åbner siden med IE på en fane i FF

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-08 01:36

Kan jeg så komme i banken uden at bruge Internet Explorer? Det ser meget interessant ud

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-08 07:58

Tjae, der må jeg melde pas, det ved jeg så ikke lige, har ikke netbank.

Men mon ikke at det virker, FF bruger jo IE's "motor" som man vist kalder det.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-08 10:30

Jeg prøver, hvis jeg så kan logge på banken får du pointene

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-09-08 10:45

Det er sikkert IE 7's phishing filter,det skal ud på nettet på en microblød server for at tjekke de sider du går ind på før
du bliver ført videre,microbløds legale spyware/reklame statestik o.s.v
Det har jeg slået fra allerede fra dag et og har testet det,sløver sidevisninger,slås fra under avanceret i indstillinger.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-09-08 15:18

Tak for svaret Klaudi. Nu kører det, jeg har lige opdateret Windows XP med Firefox og sat banken ind til altid at køre i I.E. Tab, så nu behøver jeg slet ikke bruge Internet Explorer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-09-08 15:47

Velbekommen og takker

Fint at det virkede

mvh klaudi

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 21-03-09 13:35

Lige en hurtig tak på falderebet ..
Jeg snuppede også IE tap ...

Firefox er jo No1 !