/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Google Chrome
Fra : thyfoon
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 09-09-08 18:43

nogle der kender til Google Chrome og kan fortælle om fordele og uleper

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-09-08 18:47

Nej, men slet den anden, ikke denne

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-08 18:48

Ja - den er smækfuld af spyware - så glem den sålænge den kun er beta....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 18:49

Som Svend....

Slet dit andet spørgsmål INDEN nogen begynder at svare der....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 18:50

Og lige...

Netbank virker heller ikke i Crome.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-08 18:51

Slet http://www.kandu.dk/Spg126098.aspx og du får dine point retur, hvis ingen har svaret

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-09-08 19:09

Jeg har lavet en lille test på min hjemmeside: www.dennis.ahost.dk - der kan du læse om Chrome.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-09-08 20:04

http://www.kandu.dk/tip18541.aspx

Se tip med link vedrørende chrome

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-08 21:16

Her snakkes der også for og især mod Chrome.
http://www.kandu.dk/Spg125874.aspx

Ps. Jeg har smidt den ud igen.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-09-08 23:14

Citat
Ja - den er smækfuld af spyware - så glem den sålænge den kun er beta....

Hvad er det for noget spyware du tænker på? SUPERAnti Spyware har ikke fundet noget her...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-09-08 01:05

Når google-ads er fyldt med malwarelinks... hvad bliver det så ikke til med browseren?
bare malwareproducenterne betaler penge nok... så kan de få lov til at invadere os alle, uden forhindringer!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-08 01:46

Det er selve programmet Google Crome som er spywaren, alt hvad du taster bliver sendt til en ukendt adresse, sandsynligvis Google, du behøver ikke engang at bruge browseren, det er nok at have den installeret: http://www.comon.dk/news/advarsel.mod.google.chrome_37561.html

Kommentar
Fra : iah

Dato : 10-09-08 07:22

FY OG FØJ DA så er det åbenbart om at få den afinstalleret omgående.

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 10-09-08 07:50

Den motion min disk blev udsat for var nok til at jeg slettede den omgående! men det så spændende ud så vent til det færdige resultat men inst. (der er jo nogen der skal være de første)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 08:14

Citat
der er jo nogen der skal være de første

Korrekt - men der er INGEN grund til at stå forrest i køen......

De bageste får en BEDRE vare.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-09-08 11:59

Citat
Den motion min disk blev udsat for var nok til at jeg slettede den omgående

Min drønede også derudaf.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 12:04

Ja - jo større disk jo hurtigere....

Den skal jo NÅ at sende hele indholdet til google INDEN du logger af

Bare vent - inden længe kan der købes "discount"programmer på google

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-09-08 13:23

Ja Refi - så er det godt med en hutigere opkobling.........................vi skulle jo nødig skuffe alle dem der kigger med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 13:54

Citat
inden længe kan der købes "discount"programmer på google

De har sikkert i deres betingelser (man jo SKAL acceptere) fået overdraget retten til dit HD-indhold....

Så nu kører du med en ulovlig komputer

PacMan er måske uinteressant for dem - så den kan du roligt spille

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 22-09-08 17:53

Tak for svaret refi. og undskyld at jeg var længe om at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-08 18:02

Selv tak...

No problem