/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fjerne browserhistorik i firef
Fra : mads1234
Vist : 394 gange
80 point
Dato : 02-09-08 18:01

jeg har det nyeste Firefox. 3,1 mener jeg den hedder. Og selvom jeg har prøvet at slette browserhistorikken ved at gå ind i "funktioner - fjern private oplysninger" og trykket FJERN, ja så kan man stadigvæk se alle mine gamle besøgte sider.

Det skyldes simpelthen jeg har besøgt en masse bryllupshjemmesider, og min søster, som skal giftes, og låne min computer! Skal helst ikke finde ud af noget...

Hjælp gerne! (:

Mvh Mads

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-09-08 18:10

Du skal fortælle FF hvilke oplysninger du vil have fjernet. Åben FF i menulinjen vælger du Funktioner -> Indstillinger, så får du en dialogboks frem der vælger du
"privat liv" i bunden kan du så vælger "Indstillinger" under "Privat Data", derinde sætter du flueben ved alt det du vil fjerne. Når du så vælger "Fjern private oplysninger" så bliver alt det fjernet.

Kommentar
Fra : mads1234

Dato : 02-09-08 18:11

Det har jeg også gjort.. Har husket det med fluebenene, men det står der stadigvæk!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-09-08 18:40

Har du trykket Anvend og Ok?

Det var blot en tanke der slog mig

Clou

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-08 19:28

I Windows -> Højreklik; proceslinjen -> Vælg; Egenskaber -> Fanen; Menuen Start -> [Tilpas...] ->

Citat
Klik for at fjerne oplysninger om de seneste brugte dokumenter, programmer og websteder.

..så er de slettet.

For ikke, at de skal gemmes dér igen?

Så vælger du i Firefox:

Funktioner -> Indstillinger -> Under; Historik ... Flueben ved: Husk min historik i mindst [0] dage.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-09-08 22:33

Installer Beclean og den ordner alt hvad du beder programmet om og det er bare hurtigt

http://files.filefront.com/beclean140exe/;6644140;/fileinfo.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-09-08 01:26

Jeg gætter på at du har føjet de sider som ikke kan slettes i historikken til Bogmærker, ind og slet dem der i Bogmærker, og slet så browser historik og andre private indstillinger igen