/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lykønskning
Fra : Klumme
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 02-09-08 00:41

Tillykke Nordsted med de 48 år

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-08 00:56

Også et stort TILLYKKE fra mig til Nordsted1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-08 00:59

Jeg kan ikke huske datoer og måtte lige en tur ind på Manses fødselsdags liste og så at der er to Kandu profiler som fejrer fødselsdag i dag

Kommentar
Fra : constancef

Dato : 02-09-08 03:55

jamen så stort tillykke til nordsted og vedikkealt
så kan i dele dem ja i kan
mange hilsner
vibeke

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-09-08 06:42

et ekstra til lykke herfra

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-09-08 07:08

Tillykke med din fødselsdag - håber du får en dejlig dag
http://www.youtube.com/watch?v=4byUlyh3npk

Mange hilsner fra HelleBirgitte

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-09-08 07:55

Skal du osse ha en fødselsdagssang...Okay, så blir det denne her
http://www.youtube.com/watch?v=29zQGhnKQck

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-09-08 08:46

Tillykke med fødselsdagen, håber du får en god dag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-08 09:14

herfra

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-09-08 09:32

HIP-HIP-HIP-HIP-HIP..... og så videre.

knus fra TOM

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-09-08 09:40

Også fra mig . VI ÆÆÆÆLSKER DIG !!!!!!

Men klumme? 48 år jaaaaa hun holder sig sq godt ik'
K.H. PIa

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-09-08 09:53

Jo det gør hun da...sprød som en asie LOOL Sangen fra Youtube virker ikke mere...?? Fatter det ikke, men her er en anden udgave af samme sang

http://www.youtube.com/watch?v=s-KdG2KC0Z0

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-09-08 09:57

Os fra mig

......HURRAAAAaa......HURRAAaaa...HURAAAaaa.......

Håber på en gaveregnfuld dag for dig !!! Store kram herfra.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-09-08 10:16

klumme, jeg har lige siddet og nydt dit første forslag, rent guf for en blød øregang, så den er go' nok

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-09-08 10:19

Nå okay Aase. Så er det bare min maskine der ikke kan hive den ned. Ja det er dælme guf fra vores syredage. Den og så "Whith a little help from my friend" med Joe.... det er bare cacaomælk for øregangen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-08 12:11

IIh hvor er i altså dejlige, for ikke at snakke om musikken det er lige til at få vand i øjnene af.

Men jeg har lavet en ordentlig brøler... de unge mennesker har så travlt, at jeg ikke har ville fortælle dem, at jeg har føs'da, og vi havde jo også regnet med at skulle camperer, men DMI havde vist glemt jeg havde fødselsdag, da de sagde regn og blæst...mon det regner hos "vedikkealt"???

Sønnens kæreste holdt svendegilde i week-enden og i går kom hun med et ordentlig læs pølser og pølsebrød, om vi ikke sammen kunne spise det idag....joooooooooooo det kan vi da godt, så nu skal jeg åbenbart holde børnefødselsdag, og det er slet ikke min livret

Det bare fordi, jeg ikke ville minde dem om, hvornår jeg havde fødselsdag, dvs to af dem har så alligevel husket det, men de har fået besked på at holde mund, ellers bliver sønnen og kæreste godt nok kede af det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-09-08 12:37

Hold da op din blødsødne ged.....De skal sgu da konfronteres med deres alt for tidlige Altzheimer. Så kan det være de kan lære at huske Mors fødselsdag.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-09-08 14:19

Hjertelig tillykke osse fra mig...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-08 15:04

Nordsted, 48 år, hmmmm

Citat
de kan lære at huske Mors fødselsdag

Ja, Klumme - du har ret!

Hanne

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-09-08 15:22

Håber du får en god dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-09-08 15:26

Nemlig Hanne. De kan komme over knæet, så de kan lære at huske

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-08 15:35

Klumme

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 02-09-08 23:11

Bedre sent end aldrig Nordsted1

Et STORT tillykke med fødselsdagen...

Og et rigtigt godt nyt år.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 20:34

Nå der skal da lukkes her. Du har jo ikke fd mere Håber du havde en god dag!!