/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OFF. 2007 PowerPoint centrerin
Fra : Brassovitski
Vist : 777 gange
100 point
Dato : 28-08-08 13:50

Halløjsa
Jeg har fundet en lill eirriterende ting ved PowerPoint 2007. Når jeg har zoomet tæt på en detalje for at tegne/rette noget, og jeg f.eks. sletetr en streg, så centrere PowerPoint tegningen, i stedet for at blive stående på det område jeg arbejder på, røv irriterende. Er der nogen der ved hvordan denne funktion slås fra, hvis den kan det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-08 16:02

Mystisk - det gør den ikke i PP 2000
Jeg lavede en firkan af 4 streger > zoomede ind på en streg (400) og slettede den.
PP blev stående.
Havde du zoomet til objekt................og så fjernet det objekt.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-08 22:10

Yes jeg zommede ind på et objekt, slettede en del af objektet (en streg). Jeg har lagt mærke til at det lige som er det objekt man gør noget med der centreres. F.eks. zommer du ind på en firkant, flytter rundt så firkanten ikke er centreret, højreklikker retter et eller andet i objektformateringen, og lukker, vupti så centreres firkanten.
Det er nok en bug i programmet.